معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و این بی‌سابقه است. به گزارش نذیر کرمان، سیدمحمد حسینی در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان که در محل گلزار بین‌المللی شهداء این شهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه […]

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند و این بی‌سابقه است.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمحمد حسینی در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان که در محل گلزار بین‌المللی شهداء این شهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه روحیه مقاومت همواره توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است، اظهار داشت: روحیه بالای خانواده شهداء تروریستی کرمان جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: امروز همه ایران، جبهه مقاومت و مسلمانان در سوگ این شهداء، داغدار هستند، حادثه کرمان بسیار تلخ و ناگوار بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به سردار سلیمانی و ویژگی‌های اخلاقی وی اشاره کرد و افزود: اخلاص و فروتنی از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی بود که رمز موفقیت و محبوبیت این شهید بزرگ نیز همین است، امیدواریم همه ما بتوانیم راه این شهید عزیز را ادامه بدهیم.

وی با یادآوری حوادث و ترور‌های انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون، ابراز کرد: ملتی که خواستند در مسیر حق گام بردارند، همواره شیاطین در کمین آن‌ها بودند و چنین اتفاقاتی رخ داده است.

حسینی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت‌های مختلف، تعداد آن را بی‌سابقه دانست و بیان کرد: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند.

وی اضافه کرد: هیچ توجیحی ندارد که انسان‌های خبیثی به نفع آمریکا و صهیونیست‌ها این چنین جنایتی را انجام دهند، در این حادثه کودکان، زنان و افراد مسن به شهادت رسیده‌اند که جای تاسف دارد.




معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

منبع: تــابناک
? معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند