معاون وزیر آموزش وپرورش میهمان سفره افطاری دانش‌آموزان ریگ‌آباد جازموریان شد

معاون وزیر آموزش وپرورش کشور که برای بازدید از روند ساخت مدرسه ریگ آباد به شهرستان رودبار جنوب سفر کرده بود میهمان سفره افطاری دانش‌آموزان شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور با سفر به جازموریان از توابع استان کرمان […]

معاون وزیر آموزش وپرورش کشور که برای بازدید از روند ساخت مدرسه ریگ آباد به شهرستان رودبار جنوب سفر کرده بود میهمان سفره افطاری دانش‌آموزان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور با سفر به جازموریان از توابع استان کرمان پس از بازدید از پروژه مدرسه ریگ آباد (مدرسه‌ای که دانش‌آموزان در جشن تکلیف به دیدار رهبر معظم انقلاب رفته بودند) میهمان سفره افطار این دانش‌آموزان شدند و با آنها به  گفت وگو پرداخت.
 

حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش وپرروش و رئیس سازمان نوسازی، وتجهیزمدارس کل کشور، منصور شکرالهی نماینده شش شهرستان جنوبی، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی استان کرمان، اصغر شمس‌الدینی مدیرآموزش وپرورش عشایری استان کرمان و هیئت همراه به همراه حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان، علی پرورش فرماندار و مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب پس از بازدید از روند اجرای پروژه مدرسه ریگ‌آباد زهکلوت در ضیافت افطاری دانش آموزان این مدرسه که به دیدار مقام معظم رهبری رفتند، شرکت کردند.
در این سفر‌معاون وزیر آموزش پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کل کشور روند ساخت مدرسه ریگ آباد را مورد بررسی قرار دادند و جهت تکمیل و تجهیز این پروژه و تسریع در تحویل این پروژه قول مساعد دادند.

انتهای خبر/پورحیدر 




معاون وزیر آموزش وپرورش میهمان سفره افطاری دانش‌آموزان ریگ‌آباد جازموریان شد

منبع:آرمـان
? معاون وزیر آموزش وپرورش میهمان سفره افطاری دانش‌آموزان ریگ‌آباد جازموریان شد