معاون سیاسی استاندار کرمان: با محتکران کالا مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد

کرمان-فت فتو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: با محتکران و قاچاقچیان کالا که موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور شوند، مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد و در یک مورد جرایم سازمان تعزیرات حکومتی تا پنج برابر افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار فت فتو رحمان جلالی روز پنجشنبه در نشست […]

کرمان-فت فتو- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: با محتکران و قاچاقچیان کالا که موجب ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور شوند، مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد و در یک مورد جرایم سازمان تعزیرات حکومتی تا پنج برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار فت فتو رحمان جلالی روز پنجشنبه در نشست با مدیران مسئول رسانه‌های استان کرمان؛ اشراف اطلاعاتی بر بازار، تشکیل کارگروه اقدام مشترک ذیل این قرارگاه، راهبردهای رسانه ای و ارزیابی را از جمله اهداف این قرارگاه برشمرد.
وی با اشاره به این مطلب که نقدها نسبت به طرح اصلاح یارانه ها باید دقیق، کارشناسی شده، منصفانه و به دور از تحریک کردن جامعه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی، با محتکران و قاچاقچیان کالا که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شوند، مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد و در یک مورد جرایم سازمان تعزیرات حکومتی تا پنج برابر افزایش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و سخنگوی طرح اصلاح یارانه‌ها در استان کرمان به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جنگ ترکیبی دشمن و نقش‌آفرینی رسانه‌ها در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: امروز ما درگیر بعدی دیگری از جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصادی هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ضرورت اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها را به اذعان کارشناسان اقتصادی خاطرنشان کرد و اظهار داشت: آنچه در عمل به واسطه ارز ترجیحی رقم خورد، بیشترین سود آن به دهک‌های بالا رسید.
جلالی بیان کرد: این طرح به دنبال حذف ارز نیست، بلکه قرار است یارانه به دست مصرف کننده برسد.
وی با بیان اینکه تیم‌های متشکل از بسیج و سپاه نظارت بر بازار را انجام می‌دهند، ادامه داد: کارگروه اقدام مشترک صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اقشار زنجیره تامین، توزیع و تنظیم و کنترل را انجام می‌دهند. 
جلالی از همکاری ۲۵۰ نفر از نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار خبر داد و تصریح کرد: گروهی در شورای اطلاع‌رسانی استان تشکیل شده، کمیته عملیات روانی جامعه اطلاعاتی پای کار آمده و راهبردهای کلان رسانه‌ای مشخص شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: سیاست‌هایی که قرار است هر رسانه‌ای بر مبنای آن کار خود را دنبال کند، اتخاذ شده است، اما به آن معنی نیست که رسانه‌ها مطلبی را که ما می‌گوییم چاپ کند.
وی بیان کرد: دغدغه همه رسانه‌ها بر توجه بیشتر به قشر ضعیف و دهک‌های پاییم جامعه است، لذا فارغ از هر نوع نگاه و گرایش،باید اصل جریان اصلاح اقتصادی را کمک دهیم.
جلالی عنوان کرد: هر رسانه مستقل است تا نقد کارشناسی، دقیق و منصفانه خود را بیان کند، اما نقدی که به تحریک، غیرمنصفانه و غیرکارشناسی باشد حتما برخورد می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار فت فتو، تعدادی از مدیران مسولان رسانه های استان کرمان در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.




معاون سیاسی استاندار کرمان: با محتکران کالا مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد

منبع: ایرنـا
? معاون سیاسی استاندار کرمان: با محتکران کالا مانند شرایط عادی برخورد نخواهد شد