معاون رییس جمهور: آموزش پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی به دانش‌آموزان ارائه نشده است

کرمان – فت فتو – معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با طرح این سئوال که آیا ما پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی را به دانش آموزان آموخته‌ایم؟ گفت: آموزش‌های این بخش به دانش‌آموزان ارائه نشده است. به گزارش فت فتو، قاسم جعفری روز شنبه در همایش روسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان […]

کرمان – فت فتو – معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با طرح این سئوال که آیا ما پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی را به دانش آموزان آموخته‌ایم؟ گفت: آموزش‌های این بخش به دانش‌آموزان ارائه نشده است.

به گزارش فت فتو، قاسم جعفری روز شنبه در همایش روسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان های کشور در کرمان با بیان اینکه زمانی یک فرد ۱۲ ساله روی دیوارها شعار نویسی می‌کند و ناهنجاری نشان می دهد، متوجه نیست این کارش جرم است.

وی تاکید کرد: ما نه تنها در آموزش و پرورش بلکه در دانشگاه ها و به دانشجویان نیز پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی را نیاموخته ایم. 

معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره بر اینکه نقش آموزش و پروش بر هیچکس پوشیده نیست تصریح کرد: اگر این مجموعه در مدار درست باشد معجزه می کند و اگر در مدار نادرست باشد خطرآفرین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در متون درسی در موضو ع علم و تحصیل به محصول خوب که خلاصه آن می شود حیات طیبه و اجتماعی نرسیده ایم. 

جعفری اظهار داشت: امید موتور محرکه همه بخش های زندگی برای رسیدن به حیات طیبه و مدینه فاضله است و ما امید را با تلاشمان را فراهم می کنیم.

وی همچنین گفت: امروز دنیا روی انگشت اندیشکده های می چرخد زیرا پژوهشگرانی در آنجا نشسته اند و برای مسائل خرد و کلان به آن نوع که می خواهند قاعده و قانون ارائه می کنند.

گردهمایی روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور با حضور وزیر در کرمان در حال برگزاری است.




معاون رییس جمهور: آموزش پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی به دانش‌آموزان ارائه نشده است

منبع: ایرنـا
? معاون رییس جمهور: آموزش پیامدهای حقوقی کنشگری اجتماعی به دانش‌آموزان ارائه نشده است