معاون رییس‌جمهور از مصدومان حوادث تروریستی کرمان عیادت کرد

کرمان – معاون رییس‌جمهور از مصدومان حوادث تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت کرد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، انسیه خزعلی و هیأت همراه با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان ضمن عیادت از مصدومان انفجارهای تروریستی گلزار شهدا با مصدومان این حادثه دیدار و گفت و گو کرد. همچنین […]

کرمان – معاون رییس‌جمهور از مصدومان حوادث تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت کرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، انسیه خزعلی و هیأت همراه با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان ضمن عیادت از مصدومان انفجارهای تروریستی گلزار شهدا با مصدومان این حادثه دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین معاون رئیس جمهور صبح سه شنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ادای احترام کرد.

براساس این گزارش، وی در آئین گرامیداشت شهدای خدمات درمان اداره کل بیمه تأمین اجتماعی نیز شرکت کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود در کرمان به هنرستان اندیشه نو، مدرسه سه شهید دانش آموز شهیده عارفه سلمانی پور، شهیده فاطمه نظری کدخدا همت آبادی و شهیده زهرا هوشمند پناه می‌رود.

دیدار با اعضای هیأت علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و همچنین ملاقات با خانواده شهیدان سلطانی نژاد و نظری از شهدای انفجارهای تروریستی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های سفر انسیه خزعلی به استان کرمان اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به منظور دیدار، سرکشی و همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان و عیادت از مجروحان بستری در بیمارستان‌ها و بررسی روند درمان آنها به استان کرمان سفر کرده است.

کد خبر ۵۹۸۹۹۱۹




معاون رییس‌جمهور از مصدومان حوادث تروریستی کرمان عیادت کرد

منبع: مــهر
? معاون رییس‌جمهور از مصدومان حوادث تروریستی کرمان عیادت کرد