معاون حقوقی رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش امروز (شنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهد شهید حاج قاسم سلمیانی و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند. به گزارش خبرنگار فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان و روسای ادارات حقوقی، املاک […]

کرمان – فت فتو – معاون رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش امروز (شنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهد شهید حاج قاسم سلمیانی و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان و روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور که به قصد برگزاری همایش در کرمان حضور دارند، یوسف نوری را در زیارت قبور مطهر سپهبد شهید سلیمانی و شهدا از جمله سردار شهید حسین پورجعفری و شهید شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش کرمان، را همراهی می کردند.

وزیر آموزش و پرورش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور در گلزار شهدای کرمان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف بلند امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر آموزش و پرورش شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد استان کرمان شد.

نوری بدو ورود به کرمان مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به کرمان سفر کرده است.

شرکت در نشست تخصصی با  روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور و حضور در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مستند سازی املاک آموزش و پرورش و شرکت در جلسات کارگاهی از مهمترین برنامه های همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور در کرمان است.




معاون حقوقی رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند

منبع: ایرنـا
? معاون حقوقی رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کردند