معاون استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس جریان‌دار معنویت در جامعه است

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس جریان‌دار معنویت در جامعه است گفت: باید با تمامی توان برنامه های این هفته را با دقت و ظرافت برگزار کرد. به گزارش فت فتو، محمدصادق بصیری روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان […]

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس جریان‌دار معنویت در جامعه است گفت: باید با تمامی توان برنامه های این هفته را با دقت و ظرافت برگزار کرد.

به گزارش فت فتو، محمدصادق بصیری روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان افزود: همچنین باید نوآوری در برنامه ها داشته باشیم که آیین های این هفته با حفظ سلامت جامعه اجرایی شود.

وی اظهارداشت: در ایام کرونا مسئولیت سلامت جامعه برعهده ماست و کرونا به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور مطرح است که باید برنامه ها را با دقت لازم اجرا کنیم.

بصیری ادامه داد: تعطیلی برنامه های دفاع مقدس مطلوب نیست و نباید این نعمت معنوی را از جامعه سلب کنیم لذا انجام آنها باید به نحو مطلوب همراه با کنترل‌های بهداشتی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس یادآور حماسه های لشکر ۴۱ ثارالله کرمان است که زمینه ای برای گرامیداشت یاد شهید سلیمانی بهتر از سال های گذشته ایجاد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس جریانی زلال، مسئولیت آور و زیبا در تمام شریان‌های جامعه است، فرد و جناح خاص ندارد زیرا همه ما وامدار شهدا و دفاع مقدس هستیم لذا باید سهم خود را در این حوزه ادا کنیم.

بصیری بیان داشت: هر نفر که در مکتب عاشورایی زندگی می کند و بزرگ می شود به همه تعلق دارد و گرچه سپاه و بنیاد شهید در مسئولیت اداری در این حوزه پیشقدم بوده اند اما شهدایی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه هستند.

وی با بیان اینکه کار ما در جریان کرونا چندین برابر شده و تعهد و مسئولیت را همیشه داشته ایم، افزود: تبلیغات محیطی در برنامه های دفاع مقدس اثرگذار و مهم است که باید با نوآوری همراه شود لذا انجام آن را به ادارات ابلاغ می‌کنیم.

بصیری خاطرنشان کرد: مشابه برنامه های شهر کرمان باید در شهرستان ها نیز انجام شود، سپاه ۸۴ برنامه در این هفته دارد که می‌تواند در شهرستان ها نیز گسترش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دانشگاه ها علاوه بر تولید محتوا، از پایان نامه‌های دانشجویی برتر دفاع مقدس نیز حمایت کنند و کتاب های ادبیات پایداری نیز گسترش یابد.

وی اضافه کرد: امسال شیوه نامه ای برای بزرگداشت مقام پیشکسوتان دفاع مقدس داریم که وظایف دستگاه‌ها در آن تعریف شده و باید بر این اساس حرکت کنیم.

بصیری با اشاره به ضرورت اعلام نقاط قوت و ضعف برنامه های سال‌های گذشته گفت: باید در رفع چالش‌ها و تقویت نکات مثبت برنامه های هفته دفاع مقدس استان کرمان اقدام شود.

برنامه های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ششم مهر اجرایی می شود.




معاون استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس جریان‌دار معنویت در جامعه است

منبع:ایرنـا
? معاون استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس جریان‌دار معنویت در جامعه است