معاون استاندار کرمان: افزایش تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان هشداری جدی است

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر در استان از سنتی در حال تغییر به صنعتی است تاکید کرد: تولید مواد صنعتی در کشور افغانستان نیز افزایش یافته که هشداری جدی برای ماست. به گزارش خبرنگار فت فتو، رحمان جلالی روز یکشنبه در حاشیه […]

کرمان – فت فتو – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر در استان از سنتی در حال تغییر به صنعتی است تاکید کرد: تولید مواد صنعتی در کشور افغانستان نیز افزایش یافته که هشداری جدی برای ماست.

به گزارش خبرنگار فت فتو، رحمان جلالی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه ایست بازرسی ها ۲ مصوبه در شورای امنیت کشور با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان دریافت کردیم و براین اساس مقرر شد این ایستگاه ها شتیبانی شوند.

وی اظهارداشت: ۲ ماموریت اصلی در اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با موارد مخدر استان پیگیری می شود که یکی در حوزه مقابله و دیگری پیشگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: این استان در حوزه مقابله با مواد مخدر در حوزه عرضه از جمله کشت، تولید، حمل، توزیع و مصرف فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه روش های مبارزه با مواد مخدر به روز شده است عنوان کرد: در ساختار شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ۶ کمیته برای پیگیری این ماموریت ها فعال شده است.

جلالی ادامه داد: در این خصوص می توان به کمیته حقوقی و قضایی، مبارزه با عرضه و تولید، شناسایی اموال قاچاقچیان، توسعه مشارکت های مردمی، درمان و حوزه فرهنگی و پیشگیری اشاره کرد.

وی افزود: همایش ملی با حضور دستگاه های ۲۴ گانه، دکلمه فرزند شهید توسنگ به عنوان یکی از ۶ شهید سال ۱۴۰۰ ناجا در حوزه مقابله با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل آنان به کمپ های ماده ۱۶، برگزاری رزمایش، همایش دوچرخه سواران و تجدید میثاق آنان با شهدا بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سالروز هفته مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان برگزار می شود.




معاون استاندار کرمان: افزایش تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان هشداری جدی است

منبع: ایرنـا
? معاون استاندار کرمان: افزایش تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان هشداری جدی است