معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی استان و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در رونق اقتصادی و محرومیت‌زدایی، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در امر حدنگاری این مناطق تاکید کرد. سیدمهدی هاشمی شامگاه ۲۷ آبان‌ماه در دیدار با مدیر مجتمع مس سرچشمه، با اشاره به پیشرفت مطلوب […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی استان و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در رونق اقتصادی و محرومیت‌زدایی، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در امر حدنگاری این مناطق تاکید کرد.

سیدمهدی هاشمی شامگاه ۲۷ آبان‌ماه در دیدار با مدیر مجتمع مس سرچشمه، با اشاره به پیشرفت مطلوب حدنگاری اراضی شهرستان‌های شمالی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به عقب‌ماندگی سنواتی در زمینه صدور اسناد مالکیت مناطق جنوبی استان، در سفر معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شد اقدام جهادی در زمینه حدنگاری اراضی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان صورت گیرد.

وی افزود: به منظور کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به حدنگاری، بر آن شدیم تمام توان ثبت اسناد استان را پای کار آورده و از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار کرد: حدنگاری در کنار مزایای پرشمار، با ایجاد امکان دریافت تسهیلات نقش قابل توجهی در رونق کشاورزی مناطق جنوبی استان ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: رشد تولیدات زراعی و توسعه صنایع تبدیلی، بستر اشتغال پایدار را فراهم می‌آورد و با سامان یافتن معیشت، اشکال گوناگون قاچاق از بین می‌رود.

هاشمی یادآوری کرد: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد از پرونده‌های قضایی ریشه در اختلافات ملکی دارد و ۷۰ درصد از این دعاوی نیز ناشی از معاملات املاک قولنامه‌ای است، حدنگاری و صدور اسناد رسمی مالکیت به بهداشت قضایی می‌انجامد.

به گزارش نذیر کرمان، حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه با اشاره به اقدامات این مجموعه در زمینه محرومیت‌زدایی، در زمینه پشتیبانی از قرارگاه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام




معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند

منبع: ایـسنا
? معادن در راستای مسئولیت اجتماعی، پای کار حدنگاری جنوب کرمان بیایند