معادله جدید جمهوری‌اسلامی در پاسخ به دشمنان

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سرتیپ پاسدار محمد خاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۴ فروردین‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. وی در حاشیه اقدام با بیان اینکه امروز همرزمان و نیروهای تربیت شده حاج قاسم […]

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سرتیپ پاسدار محمد خاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۴ فروردین‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وی در حاشیه اقدام با بیان اینکه امروز همرزمان و نیروهای تربیت شده حاج قاسم همچون گذشته و مانند زمان حیات او آمادگی کامل برای دفع هر گونه تهدیدی دارند، گفت: این آمادگی پس از شهادت حاج قاسم دیده شد و حتی دنیا آن را امتحان کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر چند خون و شخصیت حاج قاسم آن قدر ارزشمند است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند تقاص خون او پس داده نشده است و به دلیل این بزرگی باید به شیوه‌های دیگر راه حاج قاسم را ادامه داد و خون او را تقاص کنیم.

سردار خاکپور افزود: حمله به عین‌الاسد و حرکت‌هایی که در اسرائیل و آمریکا و بعضی از کشورها اتفاق افتاد پاسخ‌های کوبنده‌ای بود و پس از شهادت حاج قاسم، نظام جمهوری اسلامی به مرز بازدارندگی رسید که دشمنان توان و قدرت اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ندارند.

وی با بیان اینکه اکنون معادله‌ای تعریف شده که دشمن آن را درک کرده و اگر آن را رعایت نکند حتماً ضربه سنگینی خواهد خورد، گفت: ما این معادله را ادامه می‌دهیم و همرزمان، فرزندان و سربازان حاج قاسم حتماً با الهام از حاج قاسم و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی او در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی خواهیم کرد، دنیا این را درک کرده و در معادلات خود قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام




معادله جدید جمهوری‌اسلامی در پاسخ به دشمنان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? معادله جدید جمهوری‌اسلامی در پاسخ به دشمنان