مطهری:‌ به تیم من و داوران فحاشی کردند/ می‌توانستیم پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش می‌توانست مقابل مس رفسنجان به پیروزی دست پیدا کند. به گزارش فت فتو، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس رفنسجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: واقعا از این صحبت خیلی ناراحت هستم؛ حق تیم ما واقعا سه امتیاز […]

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش می‌توانست مقابل مس رفسنجان به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش فت فتو، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس رفنسجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: واقعا از این صحبت خیلی ناراحت هستم؛ حق تیم ما واقعا سه امتیاز مسابقه بود. بازیکنان من در رختکن ناراحت هستند. ما بازی خوبی داشتیم و فوتبال تاکتیکی بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم بازی تعادل پیدا کرد. من از مهمان‌نوازی مردم رفسنجان صحبت کردم. هواداران تیم مس، به تیم من و تیم داوری فحاشی کردند و این دور از انتظار بود. کادر فنی حریف، ۵۰ نفره به سمت داور بازی رفتند و این خوب نبود.

او ادامه داد: زمانی که حریف، یک بر صفر پیش بود. توپ جمع‌کن‌ها طی یک حرکت سازماندهی شده توپ نمی‌دادند. این کارها مال خیلی وقت پیش است. در  ادامه تیم به این شکل تنبیه شد. تیمی که از نظر تاکتیکی برتر است، باید پیروز میدان باشد. این‌ها نکات منفی بازی بود که به چشم آمد. تیم من تاکتیکی بود و با قلب خود بازی کرد. انتظار من از این بازی و این شهر خیلی بیشتر بود.

سرمربی نساجی درباره اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: شب قبل بازی، ‌یک آماری درمی‌آید که نساجی بیشترین سود را از اشتباهات برده است. من در زندگی‌ام همیشه سالم بوده‌ام. ببینید این آمار از کجا درآمده است. تیم من از اشتباهات داوری ضررهای متعددی کرده است.

او درباره پیشرفت بازیکنان تیمش گفت:‌ من همیشه دوست دارم در نشست‌های خبری، بحث‌های فنی مطرح شود. احمد موسوی با توجه با اعتقادی به او داشتم، او را به تیم آوردم. احمد در بازی‌های ما خوب کار کرده است. تک به تک بازیکنان ما عملکرد خوبی از خودشان برجای گذاشتند. بازیکنان من به معنای واقعی کار تیمی را به بهترین شکل انجام دادند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

مطهری درباره عملکرد داوری گفت:‌ تا زمانی که VAR نیاید، این اعتراضات وجود دارد. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و زیرساخت باشگاه ما برای ورود این سیستم مهیاست. من مربی هم باید آرامش داشته باشم و با ورود این سیستم، این آرامش برمی‌گردد. یکسری صحنه‌ها در جریان بازی بود. یک پنالتی روی کریم اسلامی شکل گرفت اما من باید فیلم بازی را ببینم. شاید با آن پنالتی، حریف ۱۰ نفره می‌شد. به تیم داوری احترام می‌گذاریم. باید VAR بیاید تا تیم‌ها کمترین اشتباهات از سوی داوری ببینند.

انتهای پیام




مطهری:‌ به تیم من و داوران فحاشی کردند/ می‌توانستیم پیروز شویم

منبع: ایـسنا
? مطهری:‌ به تیم من و داوران فحاشی کردند/ می‌توانستیم پیروز شویم