مطالبه نماینده کرمان از وزیر کشور برای پشتیبانی از کشاورزان کرمانی

نماینده کرمان در مجلس با اشاره به خسارت ۱۳ میلیارد تومانی به باغات پسته بر اثر سرمازدگی گفت: وزیر کشور باید در جلسه هیات دولت به این موضوع بپردازد تا اعتبارات لازم برای پشتیبانی از کشاورزان کرمان و استمهال بدهی وام‌ها و رفع بخشی از مشکلات مردم تامین و مرتفع شود. به گزارش فت فتو، […]

نماینده کرمان در مجلس با اشاره به خسارت ۱۳ میلیارد تومانی به باغات پسته بر اثر سرمازدگی گفت: وزیر کشور باید در جلسه هیات دولت به این موضوع بپردازد تا اعتبارات لازم برای پشتیبانی از کشاورزان کرمان و استمهال بدهی وام‌ها و رفع بخشی از مشکلات مردم تامین و مرتفع شود.

به گزارش فت فتو، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب شرب شهر کرمان از محل منابع آبی انتقال خلیج فارس به کرمان را تسریع کنید. با توجه به پیگیری‌های انجام شده و منابعی که وزارت نیرو در نظر گرفته است و اختصاص اعتبارات از محل بودجه استان از طریق استانداری‌ها لازم است کار شروع شود تا بتوانیم ظرف چند ماه آینده آب شرب موردنیاز شهر کرمان که دچار تنش آبی است، تامین شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در رسیدگی به سرمازدگی محصول پسته اظهار کرد: با توجه به شرایط کشاورزی در فروردین ماه امسال و خسارات وارده به باغات پسته که بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است، این موضوع مورد توجه قرار گیرد البته لازم است بخشی از خسارت از طریق صندوق حمایت از کشاورزان پرداخت شود. علی رغم جلسات برگزار شده اقدامی صورت نگرفته است.

پورابراهیمی در پایان با اشاره به مصوبه هیات دولت درباره بحران سرمازدگی، گفت: از نظر ما این وضعیت در کرمان بحران است و وزیر کشور باید در جلسه هیات دولت به این موضوع بپردازد تا اعتبارات لازم برای پشتیبانی از کشاورزان کرمان و استمهال بدهی وام‌ها و رفع بخشی از مشکلات مردم تامین و مرتفع شود.

انتهای پیام




مطالبه نماینده کرمان از وزیر کشور برای پشتیبانی از کشاورزان کرمانی

منبع: ایـسنا
? مطالبه نماینده کرمان از وزیر کشور برای پشتیبانی از کشاورزان کرمانی