مطالبات بانک‌های استان به ۴۱۸۲ میلیارد تومان رسید

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمان گفت: مطالبات سیستم بانکی استان از ۳هزار میلیارد تومان در سال قبل به بیش از۴ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت. به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو» غلامرضا نویدی در شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با بیان این‌که سال گذشته ۶۱۸۵ طرح برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های استان […]

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمان گفت: مطالبات سیستم بانکی استان از ۳هزار میلیارد تومان در سال قبل به بیش از۴ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت.

به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو» غلامرضا نویدی در شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با بیان این‌که سال گذشته ۶۱۸۵ طرح برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های استان معرفی شدند که ۲۷ درصد آن‌ها موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند، افزود: در تبصره ۱۸ بودجه امسال، میزان ۱۲۷۲ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده اما تاکنون تخصیص و جذبی نداشته‌ایم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمان گفت: لازم است برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ویژه در جنوب کرمان همکاری بیشتری داشته باشند.

نویدی بیان کرد: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۷۹۱ میلیارد تومان ابلاغ شده و ۶۳ درصد تسهیلات این حوزه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال خانگی استان کرمان نیز ۱۰۲ میلیارد تومان بوده و ۵۸ درصد تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کرمان گفت: در تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶، امسال ۱۸۶۶ میلیارد بوده و ۶۳ درصد توسط کمیته امداد و بهزیستی جذب شده و در جزء دو بند ب تبصره ۱۶ میزان ۱۳ درصد جذب شده است.

نویدی بیان کرد: در استان کرمان تسهیلات رونق تولید در سال جاری ۴۵ درصد پرداخت شده است.

انتهای خبر/




مطالبات بانک‌های استان به ۴۱۸۲ میلیارد تومان رسید

منبع:آرمـان
? مطالبات بانک‌های استان به ۴۱۸۲ میلیارد تومان رسید