مصدومیت ۱۵۱ نفر در تصادفات نوروزی کرمان فقط در یک روز

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی، اظهار داشت: از ساعت ۰۷:۳۰ روز گذشته دوازدهم فروردین‌ماه لغایت ۰۷:۳۰ صبح امروز سیزدهم فروردین‌ماه ۱۵۱ نفر در تصادفات استان کرمان مصدوم شدند. وی با بیان اینکه از این تعداد مصدومان تصادفی […]

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی، اظهار داشت: از ساعت ۰۷:۳۰ روز گذشته دوازدهم فروردین‌ماه لغایت ۰۷:۳۰ صبح امروز سیزدهم فروردین‌ماه ۱۵۱ نفر در تصادفات استان کرمان مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۱۰۹ نفر و مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۴۲ نفر بوده است، گفت: بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۱۷۴ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل ۲۲۴ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طی این مدت ۴۰ مورد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمان انجام شده است، افزود: کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های استان ۱۱ هزار و ۱۵۴ نفر بوده که ۹ هزار و ۶۶۸ نفر بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها بودند و بیماران بستری  شده در اورژانس بیمارستان‌های استان هزار و ۵۰۹ نفر است.

وی با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۱۰۹ مورد نوزاد در بیمارستان‌های کرمان متولد شده است، ادامه داد: اعمال جراحی اورژانسی طی این مدت ۱۲۴ مورد، اعمال جراحی غیر اورژانس ۱۰۳ مورد، اعزام‌های بین بیمارستانی ۳۵ مورد و موارد احیاء موفق ۵ نفر بوده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن هزار و ۶۶ مورد بوده است، بیان کرد: مقدار مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده ۵۰۵ کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده ۳ مورد و تعداد بازدیدهای حوزه غذا و دارو در استان ۱۰۵ مورد است.

انتهای پیام/۵۱۱/




مصدومیت ۱۵۱ نفر در تصادفات نوروزی کرمان فقط در یک روز

منبع: تسنــیم
? مصدومیت ۱۵۱ نفر در تصادفات نوروزی کرمان فقط در یک روز