مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع برطرف کنید

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: از مسوولان شهرستان می خواهم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند. حجت الاسلام و المسلمین “میثم تارم” ظهر امروز پنجم آذرماه  در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با گرامیداشت روز […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: از مسوولان شهرستان می خواهم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین “میثم تارم” ظهر امروز پنجم آذرماه  در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای تبیین مقام بسیج و بسیجی خود را یک بسیجی دانسته و به حال بسیجیان غبطه می‌خورد.

وی افزود: بسیج حقیقتا و در عمل پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و تشکیل بسیج از برکات و الطاف آشکار خداوند متعال بر ملت ایران است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امام خمینی(ره) افتخار خود در این دنیا را بسیجی بودن می‌داند، اظهار کرد: تشکیل بسیجیان جهان اسلام و هسته‌های مقاومت اسلامی در سراسر عالم از پیش‌بینی‌های تحقق یافته امام راحل(ره) به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام تارم با بیان دستاورهای دفاع مقدس افزود: دستاوردهای دفاع مقدس بویژه در حوزه مدیریتی باید مورد مطالعه دقیق و تبیین گسترده در جامعه قرار بگیرد. تفکر بسیجی موجب نا امیدی دشمن است و بسیجی فرهنگی است که چکیده آن، پیشرو بودن در تمامی عرصه‌های اساسی زندگی می‌باشد.

امام جمعه جیرفت گفت: حلقه‌های صالحین مورد تاکید مقام معظم رهبری است که فعالیت‌های آنان شایسته تجلیل است.

تارم با اشاره به قرارگیری در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: آمریکا باید بداند ایران اسلامی به هیچ وجه از حقوق ملت خود کوتاه نخواهد آمد و آمریکا باید بدعهدی‌های خود را در عمل جبران کند.

وی لغو تحریم‌های آمریکا را خواستار شد و افزود: تحریم ها  باید بدون قید و شرط برداشته شود و بداند دوران زورگویی و تحمیل فکر و عقاید باطل استکبار به سر آمده است.

امام جمعه جیرفت حقوق های نجومی را لکه ننگی بر پیشانی نظام عنوان کرد و گفت: باید هر چه سریع تر دولت، مجلس و قوه قضائیه با شفاف سازی، تصویب قوانین موثر و نظارت کارآمد به آن خاتمه دهند و مطالبه پنج ساله رهبری در این زمینه را محقق کنند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به تنش آبی در کشور گفت: ابر بحران تنش آبی در کشور که مسئله ای چند بُعدی است باید با اندیشه صحیح مدیریت شود و ملت بدانند مسوولان در حال پیگیری مشکلات آنان هستند.

وی با تقدیر از رسانه ملی بیان کرد: رسانه ملی با اقدام به موقع خود و انعکاس دقیق حقایق و مطالبات مردم، دسیسه رسانه های بیگانه و پروژه کشته‌سازی را ناکام گذاشت.

امام جمعه جیرفت خطاب به وزیر کشور گفت: هیئت دولت باید تکلیف استان کرمان را مشخص کند و نماینده عالی دولت در این استان پهناور باید سریع تر تعیین تکلیف و اقدام مقتضی به عمل آید تا امور مردم با صلابت و سرعت پیگیری شود.

 تارم توجه به رفع مشکلات مردم را در تامین نفت و سیلندر گاز خواستار شد و اظهار کرد: از مسوولان شهرستان خواستاریم مشکل سیلندر گاز و نفت را سریع تر برطرف کنند تا مردم بیش از این گرفتار مشکلاتی با راه حل های ساده نباشند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: اعتقادات، فروع دین و مسائل اخلاقی سه جنبه مهم دین مبین اسلام است.  بنابر معارف قرآنی، نیکوکار کسی است که هر سه جنبه دین را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام




مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع برطرف کنید

منبع:ایـسنا
? مشکل کمبود نفت و سیلندر گاز را سریع برطرف کنید