مشکل زمین برای مدد جویان حل شده است

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پیگیریهای انجام شد مشکل زمین برای مددجویان توسط اداره راه و شهرسازی در قالب اقدام ملی مرتفع شده است. یحیی صادقی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال ظهر امروز ۱تیرماه در بم بیان کرد: یکی از محوری ترین برنامه ها در کمیته امداد بحث اشتغال و توانمند […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: با پیگیریهای انجام شد مشکل زمین برای مددجویان توسط اداره راه و شهرسازی در قالب اقدام ملی مرتفع شده است.

یحیی صادقی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال ظهر امروز ۱تیرماه در بم بیان کرد: یکی از محوری ترین برنامه ها در کمیته امداد بحث اشتغال و توانمند سازی مددجویان است.

وی افزود: درسال گذشته کمیته استان کرمان بیشترین آمار اشتغال در سطح کشور داشته که بیش از ۴۰ درصد اشتغال توسط کمیته استان انجام گرفته است.
وی ادامه داد: در شهرستان بم بیش از ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۷۰۷ نفر از مددجویان جهت اشتغال پرداخت شده است.
صادقی عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۶۲ میلیارد تومان که این مبلغ سه برابر شده قطعاً آمار اشتغال نسبت به سال گذشته رشد بیشتر خواهد شد.
وی اضافه کرد: در جلسه کارگروه اشتغال که در فرمانداری بم برگزار شد از شبکه های بانکی که همکاری خوبی با نهاد کمیته امداد داشتند تقدیر به عمل آمد وتاکید بر این بود که مشاغل خرد وخانگی بیشتر حمایت شوند و امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۱گزارش بسیار خوبی در این خصوص ارائه کنیم.
این مسئول به ارائه تسهیلات اشاره و ابراز کرد: تسهیلات به‌صورت قرض الحسنه با ۴درصد کارمزد به مدد جویان  پرداخت می شودکه ۵۰درصد به افراد غیر مددجو که واجد شرایط باشند پرداخت می شود.
وی عمده مشاغل را خرد اعلام کرد و گفت: تسهیلات بانکی که به هر مددجو پرداخت می شود۱۵۰میلیون تومان است  وغیره مدد جو تا سقف ۱۰۰میلیون تومان ولی اگر از تبصره ۱۸استفاده کنند تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با سود ۹درصد پرداخت می شود.
صادقی اظهار کرد: عمده مشکلات مسکن در روستاها با توجه به طرح های که از قبل  با بنیاد مستضعفان  و سپاه بوده حل شده عمده مشکلات باافرادی که فاقد مسکن در شهر هستندیک امتیاز به مدد جویان کمیته امداد داده شده که چنانچه ۴۰میلیون تومان را نخواهد پرداخت کنند خود کمیته امداد پرداخت می کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بیان کرد: با پیگیری های انجام شده مشکل زمین در بم حل شده که می توان در قالب اقدام ملی مشکل خانه برای مددجویان توسط راه و شهرسازی را مرتفع کنیم.

انتهای پیام




مشکل زمین برای مدد جویان حل شده است

منبع: ایـسنا
? مشکل زمین برای مدد جویان حل شده است