مشکل تخصیص قیر به فهرج، به‌زودی حل می‌شود

استاندار کرمان با اشاره به مکاتبه فرماندار فهرج، مبنی بر تخصیص قیر برای آسفالت بلوار آزادگان شهر فهرج، ابراز امیدواری کرد، بزودی مشکل تخصیص قیر به این شهر حل خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز فرماندار فهرج با حضور در استانداری، با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.   در این […]

استاندار کرمان با اشاره به مکاتبه فرماندار فهرج، مبنی بر تخصیص قیر برای آسفالت بلوار آزادگان شهر فهرج، ابراز امیدواری کرد، بزودی مشکل تخصیص قیر به این شهر حل خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز فرماندار فهرج با حضور در استانداری، با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

 
در این دیدار، حسین سعیدنیا ضمن قدردانی از استاندار به‌واسطه دو سفر قبلی به فهرج، از وی برای سفر مجدد به این شهرستان دعوت کرد.
 
فرماندار فهرج، ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام شده، خواستار مساعدت برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری و همچنین مساعدت برای تخصیص قیر برای آسفالت معابر شهر فهرج شد.
 
‌وی با اشاره به اینکه، شهرستان فهرج ورودی استان از سمت زاهدان است و در ایام اربعین موکب ورودی شهر فهرج خدمات مطلوبی به زائرین آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، ارائه نموده است، خواستار مساعدت برای ساخت موکب دائمی در ورودی شهر فهرج شد.
 
همچنین در این دیدار، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، ضمن ابلاغ سلام به مردم شریف شهرستان فهرج، گفت: به‌زودی به اتفاق چند نفر از مدیران کل به فهرج سفر خواهم کرد.
 
وی ضمن تماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خواستار تسریع در شروع ساخت مجتمع نیمه‌تمام فرهنگی و هنری شهر فهرج شد.
 
فداکار همچنین با تماس با مسئولان مربوطه در مرکز کشور، ضمن تشریح خدمات موکب فهرج، خواستار کمک برای ساخت موکب سیدالشهدا علیه‌السلام شهر فهرج شد.
 
استاندار کرمان همچنین به مکاتبه فرماندار فهرج، مبنی بر تخصیص قیر برای آسفالت بلوار آزادگان شهر فهرج، پاسخ و دستور لازم را صادر و ابراز امیدواری کرد، بزودی مشکل تخصیص قیر به این شهر حل خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری دارالوحدت فهرج

انتهای خبر/فهرج




مشکل تخصیص قیر به فهرج، به‌زودی حل می‌شود

منبع:آرمـان
? مشکل تخصیص قیر به فهرج، به‌زودی حل می‌شود