مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در سیرجان و رفسنجان حل شد

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در جلسه ویدئو کنفرانس شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران که صبح امروز به ریاست معاون شهرسازی و معماری وزارتخانه برگزار شد، مشکل تامین زمین سیرجان و رفسنجان حل شد. رضا حافظی امروز ۲۰ شهریورماه در این رابطه اظهار کرد: در این جلسه که […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در جلسه ویدئو کنفرانس شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران که صبح امروز به ریاست معاون شهرسازی و معماری وزارتخانه برگزار شد، مشکل تامین زمین سیرجان و رفسنجان حل شد.

رضا حافظی امروز ۲۰ شهریورماه در این رابطه اظهار کرد: در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان و شهرداران مربوطه برگزار شد، الحاق به محدوده اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای سیرجان و رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: راه و شهرسازی استان کرمان از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن، در راستای تحقق شعار ساخت چهار میلیون مسکن و همچنین در جهت آسایش مردم تمام تلاش خود را انجام داده تا به این مهم جامه عمل بپوشاند.

حافظی بیان کرد: بدون شک تصویب الحاق اراضی دو شهر سیرجان و رفسنجان می‌تواند گام بلندی در طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان باشد.

 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: در این جلسه الحاق اراضی ۲۷۸ هکتاری شهر رفسنجان که در تاریخ ۲۵ تیرماه و همچنین الحاق اراضی ۱۰۴ هکتاری شهر سیرجان که در تاریخ ۱۸ شهریورماه امسال به تصویب کمیته فنی شورای عالی رسیده بود، بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام




مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در سیرجان و رفسنجان حل شد

منبع: ایـسنا
? مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در سیرجان و رفسنجان حل شد