مشکل تامین زمین شهرهای کرمان و رفسنجان حل شده است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه تجمع در مقابل مسکن و شهرسازی استان مربوط به طرح مسکن ملی نبوده، در ادامه از حل شدن مشکل زمین شهرهای کرمان و رفسنجان خبر داد. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان درباره نارضایتی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه تجمع در مقابل مسکن و شهرسازی استان مربوط به طرح مسکن ملی نبوده، در ادامه از حل شدن مشکل زمین شهرهای کرمان و رفسنجان خبر داد.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه در بازدید سرزده از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان درباره نارضایتی های مردم از این حوزه اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای جدی مردم است.

او با بیان این مطلب که با تعداد زیادی متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و تعدادی نیز معترض از طرح مسکن مهر مواجه هستیم، دلیل بازدید سرزده خود را اینگونه توضیح داد: با شنیدن مشکلات مردم و با همفکری مسئولین مربوطه برای رفع مشکلات مردم در این حوزه تلاش خواهیم کرد. گفتنی است که برخی از درخواست ها به دلیل عدم اطلاع متقاضی است و اداره کل راه و شهرسازی مقصر نیست.

استاندار کرمان خطاب به مسئولین گفت: مسئولین باید به مردم شفاف توضیح دهند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

او درباره تجمع امروز مردم در مقابل اداره کل راه شهرسازی استان کرمان گفت: این تجمع مربوط به یک تعاونی مسکن بوده و مشکل خاص داشتند و موضوع مربوط به نهضت مسکن ملی نبوده است.

استاندار کرمان اعلام کرد: نهضت ملی مسکن در برخی از شهرها به خوبی پیش رفته اما شهرهای کرمان و رفسنجان مشکل تامین زمین داشتند که این مسئله حل شده است.

انتهای پیام




مشکل تامین زمین شهرهای کرمان و رفسنجان حل شده است

منبع: ایـسنا
? مشکل تامین زمین شهرهای کرمان و رفسنجان حل شده است