مشکل بی آبی در راور باید رفع شود

کرمان – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار رفع مشکل بی آبی در راور شد. به گزارش فت فتو، محمد رضا پور ابراهیمی در بازدید از شهرستان راور تصریح کرد: در زمینه اشتغال‌های فردی خوشخبتانه امسال سهمیه گرفتیم و کسانی که متقاضی دریافت وام خوداشتغالی با کارمزد ۴ درصد هستند، این امر در […]

کرمان – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار رفع مشکل بی آبی در راور شد.

به گزارش فت فتو، محمد رضا پور ابراهیمی در بازدید از شهرستان راور تصریح کرد: در زمینه اشتغال‌های فردی خوشخبتانه امسال سهمیه گرفتیم و کسانی که متقاضی دریافت وام خوداشتغالی با کارمزد ۴ درصد هستند، این امر در شهر راور اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار داشت: دو قطعه از مسیر کرمانراور در گردنه خراسانی و حسین آباد آماده است و امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان کرمان مصوباتی که در این زمینه و مسیر راوردیهوک که مربوط به خراسان جنوبی است و کمک گرفتیم، نهایی و اجرا شود.

وی افزود: در بحث آب راور، خط انتقال دوم خلیج فارس که به خراسان می‌رود، توافق کردیم با وزارت صمت که در مسیر انتقال، راور از آب شرب و صنعت استفاده کند و هر چه آب صنعت و شرب را جدا کنیم، ظرفیت آب کشاورزی خود به خود افزایش می‌یابد.

پورابراهیمی تصریح کرد: در بحث قنوات و بهره برداری بهینه از آب موجود هم باید مدیریت کنیم و جهاد کشاورزی منابع خوبی برای اجرای سیستم آبیاری نوین گذاشته اما هنوز دو سوم آبیاری در شهرستان راور غرقابی است که بخش عمده آب در این روش هدر می‌رود.

کد خبر ۵۵۵۹۵۲۱




مشکل بی آبی در راور باید رفع شود

منبع: مــهر
? مشکل بی آبی در راور باید رفع شود