مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جیرفت رفع شود

کرمان – امام جمعه جیرفت خواستار رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان جیرفت شد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت گفت: متأسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر هنوز مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه اپراتورهای مختلف در شهرستان جیرفت رفع نشده است. وی تصریح کرد: […]

کرمان – امام جمعه جیرفت خواستار رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان جیرفت شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت گفت: متأسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر هنوز مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه اپراتورهای مختلف در شهرستان جیرفت رفع نشده است.

وی تصریح کرد: در روزهای شیوع کرونا مردم بسیاری از موارد را با اینترنت پیگیری می‌کنند که می‌توان به آموزش‌های مجازی نیز اشاره کرد و متولیان امر برای رفع این مشکل باید تلاش کنند زیرا در برخی از مناطق شهرستان شاهد عدم آنتن دهی هستیم.

امام جمعه جیرفت همچنین خواستار تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان جیرفت و افزایش خدمات رسانی به مردم شد و گفت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به پل منطقه جنگل آباد اشاره کرد.

وی به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: باید در رویه آموزش دانش آموزان به امور فرهنگی و تربیتی توجه ویژه شود و امور تربیتی و آموزشی به دانش آموزان منتقل شود.

وی افزود: در مدارس باید آینده سازان کشور و انقلاب تربیت شوند و انتقال ارزشهای اسلامی و انقلابی در آموزش‌ها بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر ۵۴۳۳۱۷۵




مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جیرفت رفع شود

منبع: مــهر
? مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جیرفت رفع شود