مشکلات مساجد شناسایی و برطرف شود

امام جمعه جیرفت گفت: مشکلات مساجد در سطح شهرستان جیرفت شناسایی و برطرف شوند. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در جلسه شورای تعالی شهرستان جیرفت که در محل دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد، گفت: از همه هیئت امنای مساجد شهرستان جیرفت تقاضا داریم با کمک پایگاه‌های بسیج […]

امام جمعه جیرفت گفت: مشکلات مساجد در سطح شهرستان جیرفت شناسایی و برطرف شوند.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در جلسه شورای تعالی شهرستان جیرفت که در محل دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد، گفت: از همه هیئت امنای مساجد شهرستان جیرفت تقاضا داریم با کمک پایگاه‌های بسیج و کانون‌های مساجد، مشورت با بزرگان و معتمدین محل، شهر و روستای خود، هر‌چه سریعتر نسبت به معرفی هیئت امنای مساجد، هیئت امنای جدید با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اقدام کنند.

امام جمعه جیرفت افزود: سریع‌تر این معرفی صورت گیرد که احکام صادر شود و مشکلاتی که مساجد ما امروز دارند به ویژه مشکلات بانکی حل شود.

وی بیان کرد: افرادی که در حال حاضر عضو هیئت امنا هستند سعی کنند که تعدادی از جوانان و بانوان و سایر کسانی که مفید هستند و روحیه و انگیزه کار و تلاش برای مسجد دارند، این موارد را همراه با اسامی خود معرفی کنند تا بعد از بررسی و تحقیق لازم ان‌شاءالله آنچه که به صلاح آن مسجد و آن محله است اتخاذ شود و مجدداً به عنوان هیئت امنای جدید معرفی شوند.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری




مشکلات مساجد شناسایی و برطرف شود

منبع:آرمـان
? مشکلات مساجد شناسایی و برطرف شود