مشکلات روستای صعب العبور موردان فاریاب بررسی شد

اهالی روستای موردان خواستار بازگشایی مسیری کارشناسی شده جهت دسترسی سریع تر به شهرستان فاریاب شدند که در این راستا منصور شکرالهی با همراهی دهیار،اعضای شورا و برخی از معتمدین بصورت میدانی از مسیر کوهستانی مورد نظر اهالی جهت بازگشایی آن بازدید کرد. به گزارش فت فتو، منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس […]

اهالی روستای موردان خواستار بازگشایی مسیری کارشناسی شده جهت دسترسی سریع تر به شهرستان فاریاب شدند که در این راستا منصور شکرالهی با همراهی دهیار،اعضای شورا و برخی از معتمدین بصورت میدانی از مسیر کوهستانی مورد نظر اهالی جهت بازگشایی آن بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی ،شامگاه امروز به همراه فرمانده سپاه فاریاب و دکتر خزاعی؛مدیر دفترمرکزی نماینده پنج شهرستان جنوبی در حوزه انتخابیه به روستای موردان رفت.

این روستا در منطقه کوهستانی و در ۳۰کیلومتری شهر فاریاب قرار دارد

وی صبح امروز در منزل پدر شهیدرستم اخلاص پور از شهدای دفاع مقدس با حضور شورا و دهیار به بررسی مشکلات اهالی این روستا پرداخت.

اهالی روستای موردان مهمترین مشکلات روستای خود را که سالها روی زمین مانده است را نداشتن مرکز بهداشت مجهز و  عدم دسترسی به جاده ایمن و استاندارد برشمردند.

اهالی روستای موردان خواستار بازگشایی مسیری کارشناسی شده جهت دسترسی سریع تر به شهرستان فاریاب شدند که در این راستا منصور شکرالهی با همراهی دهیار،اعضای شورا و برخی از معتمدین بصورت میدانی از مسیر کوهستانی مورد نظر اهالی جهت بازگشایی آن بازدید کرد و خاطر نشان کرد: که پس از رایزنی لازم با مسئولین و کارشناسان اقدامات لازم را برای تخصیص اعتبار و بازگشایی مسیر مورد نظر انجام خواهد داد.

انتهای پیام./




مشکلات روستای صعب العبور موردان فاریاب بررسی شد

منبع:آرمـان
? مشکلات روستای صعب العبور موردان فاریاب بررسی شد