مشکلات جدی کرمان از نظر سرپرست شهرداری چیست؟

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به مشکلات مطرح شده سطح شهر از سوی تعدادی از اصحاب رسانه گفت: در نورپردازی(روشنایی) شهر در شب، آسفالت خیابان‌ها، زیباسازی و حمل و نقل عمومی مشکل جدی داریم. محسن تویسرکانی امروز سوم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های فعال حوزه شهری اظهار کرد: معتقدم […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به مشکلات مطرح شده سطح شهر از سوی تعدادی از اصحاب رسانه گفت: در نورپردازی(روشنایی) شهر در شب، آسفالت خیابان‌ها، زیباسازی و حمل و نقل عمومی مشکل جدی داریم.

محسن تویسرکانی امروز سوم بهمن ماه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های فعال حوزه شهری اظهار کرد: معتقدم حتما همه باید در همه بخش‌ها دست به دست هم بدهیم تا شهر را آباد کنیم، زیرا شهردار و بدنه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند.

وی با اشاره به اینکه اکنون حال شهر خوب نیست، افزود: رسالت ماست که با همراهی در فرصتی که داریم، کارها را دنبال کنیم ضمن اینکه باید در کارهای فوق برنامه نمودی داشته باشیم وگرنه کارهای روتین بدون شهردار هم انجام می‌شود؛ وظایف اصلی جز عملکرد اصلاً محسوب نیست و نباید به عنوان مثال خدمات شهری گزارش عملکردش را در جمع‌آوری زباله اعلام کند زیرا وظیفه‌اش است.

تویسرکانی با بیان اینکه باید بین مردم باشیم تا خواسته‌ها و وضعیت به ما منعکس شود، گفت: جلسات مستمر با نخبگان، مسئولان و دلسوزان خواهیم داشت.

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه هر روز ساعت شش تا هفت و نیم صبح ملاقات عمومی دارم، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که بتوانیم در کرمان کار انجام بدهیم زیرا شهرداری نیروهای خوب و امکانات نسبی خوبی دارد که این رسالت ما را سنگین می‌کند.

وی با اشاره به تعامل شورای شهر با شهرداری تصریح کرد: آمده‌ایم که موثر واقع شده و در عرصه‌های مختلف کار کنیم و اگر شهروندان پای کار بیایند و به بدنه شهرداری اعتماد کنند اتفاقات خوبی در سرمایه‌گذاری، همراهی سایر دستگاه‌ها و … می‌افتد.

تویسرکانی با بیان اینکه سیاسی نیستم، گفت: همواره به دیگران توصیه کرده‌ام سیاسی کاری نکنید و اولویت‌ها را در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: شهرداری دستگاه خدماتی است و اگر از افراد توانمند استفاده نکنیم، حوزه خدمت دچار نقص خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرمان در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی اصحاب رسانه در این نشست گفت: در نورپردازی شهر در شب، آسفالت خیابان‌ها، زیباسازی و حمل و نقل عمومی مشکل جدی داریم.

وی افزود: البته ظرفیت‌های منحصربه‌فردی در کرمان داریم که باید از آن استفاده شود، به عنوان مثال حوزه گردشگری جای کار زیادی دارد و باید در زمینه تبلیغات کار شود.

وی در پایان بیان کرد: تا آغاز دهه فجر موارد به جا مانده از حفاری فیبر نوری در خیابان‌های اصلی شهر کرمان را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام




مشکلات جدی کرمان از نظر سرپرست شهرداری چیست؟

منبع: ایـسنا
? مشکلات جدی کرمان از نظر سرپرست شهرداری چیست؟