مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود

پدر یک خانواده هشت نفره رابری گفت: با تلاش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ مسائل اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود.  به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شادی و نشاط در جامعه افزایش شادی در کانون خانواده است هر چقدر که میزان ارتباطات عاطفی و صمیمانه […]

پدر یک خانواده هشت نفره رابری گفت: با تلاش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ مسائل اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شادی و نشاط در جامعه افزایش شادی در کانون خانواده است هر چقدر که میزان ارتباطات عاطفی و صمیمانه در خانواده بیشتر باشد، شادی و نشاط هم افزایش پیدا می‌کند از این رو به سراغ یک خانواده هشت نفره رفتیم.

علی شمس‌الدینی ۴۴ سال دارد ۲۰ تیرماه سال۸۱ ازدواج کرده و هم اکنون دارای ۴پسر و دو دختر هست، وی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ گفت: ۶ فرزند به نام‌های محمدحسین، فاطمه، زهرا، محمدهادی، محمد امین و مجتبی دارم و انتخاب اسامی به نام اهل‌بیت تاکید من و همسرم بوده است و هم اکنون با شغل معلمی در مدرسه عشایری قنات ملک مشغول خدمت هستم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط اقتصادی وضعیت زندگی‌تان چگونه است؟ عنوان کرد: با تلاش و کوشش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ نباید از گرانی و مشکلات اقتصادی ترسید و مانع از فرزندآوری شود چرا که وجود
مشکل واقعیتی همیشه بوده و است.

شمس‌الدینی در خصوص شعار فرزند کمتر زندگی بهتر گفت: این شعار را قبول ندارم، چرا که خود فرزند باعث برکت در زندگی می‌شود و اینکه می‌گویند تربیت فرزند کمتر راحت هست شخصاً این را قبول ندارم چرا که تجربه نشان داده این موضوع اشتباه و تک فرزندی آسیب‌های زیادی دارد.

یکی از عادت خانوادگی او شرکت در اجتماعات مذهبی و ملی با فرزندانش است و خود را ملزم به شرکت در نماز جماعت همراه همسر و فرزندان خود می‌داند.

شمس الدینی به کسانی که به یک یا دو فرزند اکتفا می‌کنند، توصیه کرد: با تک فرزندی خیال نکنند دیگر مشکلی ندارند و تک فرزندی خود آسیب دارد و این موضوع یک مشکل است و گاهی بعضی به خاطر مشکلات اقتصادی به تک فرزندی اکتفا می‌کنند در حالی به مشکلات دیگری مبتلا می‌شوند.



انتهای خبر/




مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود

منبع:آرمـان
? مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود