مشارکت ۴۱ میلیارد تومانی کرمانی ها در برنامه های کمیته امداد در دهه اول محرم

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در مجموع مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های کمیته امداد در دهه اول ماه محرم از قبیل طبخ و توزیع غذا، تهیه بسته معیشتی و … حدود ۴۱ میلیارد تومان بوده است. “یحیی صادقی” امروز ۳۱ مردادماه با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در مجموع مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های کمیته امداد در دهه اول ماه محرم از قبیل طبخ و توزیع غذا، تهیه بسته معیشتی و … حدود ۴۱ میلیارد تومان بوده است.

“یحیی صادقی” امروز ۳۱ مردادماه با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه محرم و توجه ویژه به معیشت نیازمندان، اظهار کرد: این طرح با برپایی ۷۲ آشپزخانه به نیابت از ۷۲ تن شهدای کربلا، با عنوان «آشپزخانه اطعام حسینی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی سطح استان با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های خیران و مراکز نیکوکاری دایر شد.

وی افزود: در قالب این طرح در دهه اول محرم یک ‌میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۹۹ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان و نیازمندان استان کرمان توزیع شد.

صادقی از توزیع ۹۰ هزار و ۵۲۸ بسته بهداشتی و معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان در دهه اول محرم خبر داد و بیان کرد: این بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران تهیه و بین مددجویان سراسر استان توزیع شد.

وی بیان کرد: در مجموع مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های کمیته امداد در دهه اول ماه محرم حدود ۴۱ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان ضمن قدردانی از حضور و مشارکت پرشور خیران در برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های نیازمند در دهه اول ماه محرم گفت: خیران و مردم مؤمن و نوع‌دوست استان همچنان می‌توانند به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد و با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کمک‌های خود تحویل این نهاد دهند.

انتهای پیام




مشارکت ۴۱ میلیارد تومانی کرمانی ها در برنامه های کمیته امداد در دهه اول محرم

منبع:ایـسنا
? مشارکت ۴۱ میلیارد تومانی کرمانی ها در برنامه های کمیته امداد در دهه اول محرم