مشارکت یکی از الزامات ایران قوی است

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور قوی مردم، کشور را قدرتمند می‌کند لذا مشارکت امری جدی است. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۱ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تاکید بر رعایت تقوا از جمله در امور سیاسی اظهار کرد: یکی از محورهای مهم […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور قوی مردم، کشور را قدرتمند می‌کند لذا مشارکت امری جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۱ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تاکید بر رعایت تقوا از جمله در امور سیاسی اظهار کرد: یکی از محورهای مهم تربیتی از طریق انذار و تبشیر و از مسیر وعده، ترغیب، تنبیه و تشویق است که با عناوین مختلفی در کتب اخلاق و آیات و روایات مورد توجه واقع شده است.

وی افزود: انسان برای شکوفا کردن استعدادهای خود و برای رسیدن به کمال تعلیم و تربیت به هر دو محور نیاز دارد زیرا هیچ یک به تنهایی انسان را نه تنها به تکامل نمی‌رساند بلکه ممکن است برای انسان خطرآفرین باشد.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز تاسیس کمیته امداد، ماموریت این نهاد را در راستای احسان و نیکوکاری عنوان کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز درختکاری اظهار کرد: این موضوع حیاتی است مخصوصاً کشور به لحاظ منابع طبیعی نیاز جدی به درخت و درختکاری دارد.

وی با اشاره به دهه تکریم مساجد اظهار کرد: بایستی اهالی مسجد به بهترین وجه ممکن مسجد خود را آماده مراسم دینی در ماه رمضان کنند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان اظهار کرد: امروز حماسه بزرگی توسط ملت ایران در کنار سایر حماسه‌های انقلاب رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله، حضور مردم در پای صندوق‌های رای از ساعات آغازین امروز قابل توجه و قدردانی است که امیدوارم در کرمان هم مردم به تکلیف خود در خصوص انتخابات جامه عمل پوشانده و به این حق خود توجه کنند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مجلس شورای اسلامی و خبرگان هر یک در جای خود ماموریتی بس بزرگ برای کشور و پیشرفت آن به عهده دارند که امیدوارم با مشارکت حداکثری نمایندگانی انتخاب شوند که از پشتیبانی جدی شما برخوردار باشند تا ایران قوی را رقم بزنند.

وی اقتصاد قوی را یکی از الزامات ایران قوی نام برد و گفت: کسانی باید به مجلس راه یابند تا در بخش‌های مختلف کشور به قدرت و اقتدار کشور کمک کرده و ذهن و فکر خود را در این راستا به کار بگیرند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: ایران قوی نیاز به دفاع قوی و مشارکت قوی مردم در همه صحنه‌ها دارد؛ آنجا که مردم باید حضور داشته و سرنوشت را رقم بزنند، حضور قوی مردم کشور را قدرتمند می‌کند لذا مشارکت امری جدی است.

وی بیان کرد: امروز تکلیف کسانی که به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه می‌یابند و کسانی که در این رقابت پیروز نمی‌شوند مشخص می‌شود؛ اما هر دو گروه و هواداران و ستادهای انتخاباتی باید اخلاق پیروزی و هم عدم پیروزی در رقابت را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به مردم گفت: تنور انتخابات را گرم و بستر را برای حضور حداکثری به بهترین وجه فراهم کردید و از این حیث در این صحنه پیروز هستید؛ نامزد مورد نظر شما یا موفق می‌شود یا نه اما باید اخلاق را به گونه ای رعایت کنید تا مشارکت حداکثری در کام مردم همچنان شیرین بماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امروز غزه در شرایط سخت و حساسی قرار گرفته و بی رحمی و جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را هر روز می‌بینید؛ در حالی که مردم منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند اما مورد حمله هوایی قرار گرفته و قتل عام شدند.

امام جمعه کرمان افزود: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی وقتی شکست خود را در مقابل رزمندگان حماس می‌بیند به مردم بی‌دفاع حمله می‌کند و متجاوز از ۱۰۰ هزار کشته و زخمی در غزه برجا می‌گذارد.

انتهای پیام




مشارکت یکی از الزامات ایران قوی است

منبع: ایـسنا
? مشارکت یکی از الزامات ایران قوی است