مشارکت مردم در انتخابات، توطئه دشمن را نقش برآب کرد

رئیس دانشگاه شهیدباهنر کرمان گفت: مشارکت مردم در انتخابات، برنامه و توطئه‌های معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کرد. حسین اکبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه در روز یازدهم اسفندماه شاهد حضور پرشور و پرنشاط مردم پای صندوق‌های رأی بودیم، گفت: […]

رئیس دانشگاه شهیدباهنر کرمان گفت: مشارکت مردم در انتخابات، برنامه و توطئه‌های معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کرد.

حسین اکبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با تأکید بر اینکه در روز یازدهم اسفندماه شاهد حضور پرشور و پرنشاط مردم پای صندوق‌های رأی بودیم، گفت: به‌ویژه در این عرصه حضور جوانان را شاهد بودیم و در دانشگاه شهید باهنر از ابتدا آغاز رأی‌گیری تا ساعات پایانی دانشجویان پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشره به اینکه این انتخابات با حضور بیشتر جوانان و کسانی که آینده خود را قرار است رقم بزنند، برگزار شد، عنوان کرد: همه اقشار،گروه‌ها و افراد با سنین مختلف در انتخابات حضور داشتند، این انتخابات در سخت‌ترین شرایط در حوزه اقتصادی برگزار شد.

وی ابراز کرد: این انتخابات درحالی‌ برگزار شد که بیشترین هجمه‌ در خصوص عدم حضور و تحریم انتخابات بی‎سابقه صورت گرفت که در این شرایط مردم با مشارکت بیش از ۴۰ درصد در انتخابات حضور و مشارکت داشتند، آن هم در شرایط آب‌وهوایی که روز گذشته در سطح استان شاهد بودیم.

اکبری‌فرد اظهار کرد: علی‌رغم آن‌که برخی از رسانه‌ها در خصوص مشارکت با درصد بسیار پایین تحلیل‌هایی داشتند اما شاهد حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در شعب اخذ رأی بودیم که نکته حائز اهمیت در این انتخابات حضور جوانان و افرادی بود که در دوره‌های قبل کمتر حضور داشتند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: برگزاری انتخابات و مشارکت بالای مردم جشن بسیار بزرگی در پایان سال برای ملت ایران محسوب می‌شود که این حضور و مشارکت، برنامه و توطئه‌های معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کرد، کسانی که منتظر این بودند با مشارکت و آراء پایین از گزینه نظامی برای ملت ایران استفاده کنند، حضور روز گذشته ملت ایران، نقشه‌های آنان را برآب کرد.

وی با تأکید بر حضور پرشور دانشجویان و قشر نخبگانی در انتخابات یازدهم اسفندماه خاطرنشان کرد: این حضور حاوی پیام بسیار مهم و شفاف است و آن این است که کسانی که رأی دادند، افرادی هستند که به امید و انتظار بهبود اوضاع کشور، پای صندوق‌های رأی آمده‍‌اند و این مسئله کار منتخبین انتخابات را سخت‌تر می‌کند.
 
انتهای خبر/م

 




مشارکت مردم در انتخابات، توطئه دشمن را نقش برآب کرد

منبع:آرمـان
? مشارکت مردم در انتخابات، توطئه دشمن را نقش برآب کرد