مشارکت در انتخابات مهم‌ترین اصل برای ماست

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مشارکت مهم‌ترین اصل برای ماست و اینکه انتخابات پرشور برگزار شود و بخشی به نامزدها و طرفداران و ستادها برمی‌گردد. محمدمهدی فداکار ظهر امروز چهارم بهمن ماه در مراسم افتتاح ۹ کانال انتخاباتی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: کار انقلاب اسلامی و امام راحل در توجه و نگاه […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مشارکت مهم‌ترین اصل برای ماست و اینکه انتخابات پرشور برگزار شود و بخشی به نامزدها و طرفداران و ستادها برمی‌گردد.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز چهارم بهمن ماه در مراسم افتتاح ۹ کانال انتخاباتی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: کار انقلاب اسلامی و امام راحل در توجه و نگاه به مردم در دنیا بی بدیل است و تنها کشوری که در دنیا اصل نظام را به رای گذاشت، جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در دنیا پذیرفته شده است، افزود: همواره مردم ایران با حضور بالای خود پای صندوق‌ها این مقبولیت را به افکار عمومی دنیا داده‌اند.

فداکار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت در انتخابات عنوان کرد: دشمن امسال به شدت روی انتخابات سرمایه‌گذاری کرده اما مردم ما همواره ثابت کرده‌اند علی رغم مشکلات حضور می‌یابند و حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند.

استاندار کرمان در ادامه اظهار کرد: تاکنون ۳۵۴ نامزد تائید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس در استان داریم و در همه حوزه‌های انتخابیه رقابت جدی وجود دارد و وظیفه داریم حداکثر ظرفیت را برای مشارکت به کار بگیریم و این اصل مهمی است و باید زیرساخت‌های  لازم را فراهم و موانع را رفع کنیم.

وی افزود: ما در وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات وظیفه داریم در سلامت و عدم دخالت در انتخابات اقدام و از رای مردم پاسداری کنیم.

فداکار با اشاره به کار بزرگ صدا و سیما در راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی بیان کرد: مشارکت مهم‌ترین اصل برای ماست و اینکه انتخابات پرشور برگزار شود؛ بخشی به نامزدها و طرفداران و ستادها برمی‌گردد.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: سه مانور برای آمادگی مجریان قبل از انتخابات برگزار خواهیم کرد زیرا نوع کار قدری تغییر دارد و امسال لازم نیست شناسنامه مهر شود و فرد می‌تواند با پنج مدرک شناسایی رای بدهد. همچنین همایش آموزشی ویژه عوامل اجرایی طراحی شده و بعضا افراد دارای تجربه برگزاری انتخابات هستند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای تبلیغات انتخاباتی شناسایی شده و همه تلاش این است انتخابات سالم و پرشوری برگزار شود و همه ظرفیت استان را به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام




مشارکت در انتخابات مهم‌ترین اصل برای ماست

منبع: ایـسنا
? مشارکت در انتخابات مهم‌ترین اصل برای ماست