مشارکت، بهترین سلاح در جنگ رسانه‌ای/ حضور در انتخابات، نفی انتقاد مردم از مسئولان نیست

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای وحدت استان کرمان گفت: ضرورت حضور مردم در انتخابات به معنی نفی گلایه‌ها و انتقادات مردم از برخی مسئولان و نمایندگان مجلس نیست و اگر می‌خواهیم مسائل اقتصادی و معیشتی حل شود باید با مشارکت بالا و نوع انتخاب خود، پیام‌مان را منتقل کنیم. حجت الاسلام سیدجواد موسوی در گفت و […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای وحدت استان کرمان گفت: ضرورت حضور مردم در انتخابات به معنی نفی گلایه‌ها و انتقادات مردم از برخی مسئولان و نمایندگان مجلس نیست و اگر می‌خواهیم مسائل اقتصادی و معیشتی حل شود باید با مشارکت بالا و نوع انتخاب خود، پیام‌مان را منتقل کنیم.

حجت الاسلام سیدجواد موسوی در گفت و گو با نذیر کرمان با بیان این مطلب که نقاط قوت، کشور ما را از همه مشکلات و سختی‌ها عبور داده، اظهار کرد: این نقاط به ما توان داده تا در مسیر صحیح قرار گرفته و بر دشمنانمان غلبه کنیم، لذا باید این نقاط قوت را حفظ کنیم که انتخابات یکی از مهمترین نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر تبعیت از رهبری و توجه به هدایت‌های ایشان تصریح کرد: رهبری از ابتدای سال مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را مطرح کرده‌اند و ایشان مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات را مورد تاکید قرار داده‌اند.

این فعال سیاسی بیان کرد: شورای وحدت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از چهار ماه پیش در بیشتر حوزه‌های انتخابیه استان کرمان حضور یافته و جلسات با شکوهی با موضوع مشارکت برگزار و به تبیین حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخته است.

وی در ادامه مهمترین دغدغه و گلایه مردم را مسائل اقتصادی و معیشت دانست و گفت: کوتاهی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و بخش قابل توجهی از گلایه‌های مردم به حق است و مسئولان باید به این گلایه مندی‌ها توجه داشته باشند.

وی افزود: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا فشارهای خود را بر کشور افزایش دهند که این فشارها بیشتر در بخش اقتصادی و تحریم‌هاست و اگر به دنبال بیان گلایه‌مندی خود با صدای بلند هستند، باید حتماً حضور جدی در انتخابات داشته باشند و راه را برای دشمن ببندند.

موسوی با تاکید برآنکه انتخابات و بالا رفتن مشارکت حتماً در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاثیرگذار است، اظهار کرد: تحریم ها باعث ایجاد اختلال و بی نظمی‌هایی در داخل کشور که ریشه مدیریتی دارد، شده است و اثر تحریم‌ها به صورت مستقیم خیلی زیاد نیست اما سوء مدیریت و بی کفایتی به فشار اقتصادی کمک زیادی می‌کند.

وی با بیان این مطلب که مشارکت در حل مسائل اقتصادی و معیشتی و ناامیدی دشمنان تاثیرگذار است، گفت: بهترین سلاحی که در این جنگ رسانه‌ای ما را به پیروزی می‌رساند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام




مشارکت، بهترین سلاح در جنگ رسانه‌ای/ حضور در انتخابات، نفی انتقاد مردم از مسئولان نیست

منبع: ایـسنا
? مشارکت، بهترین سلاح در جنگ رسانه‌ای/ حضور در انتخابات، نفی انتقاد مردم از مسئولان نیست