مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگر دیدار می کنند

کرمان-فت فتو- معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: با موافقت شورای تامین شهرستان رفسنجان بازی فوتبال تیم مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگر برگزار می شود. به گزارش دریافتی یکشنبه شب فت فتو به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، رضا امینی مقدم در […]

کرمان-فت فتو- معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: با موافقت شورای تامین شهرستان رفسنجان بازی فوتبال تیم مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش دریافتی یکشنبه شب فت فتو به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، رضا امینی مقدم در خصوص نحوه برگزاری دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران اظهار کرد: این بازی قرار است سه شنبه سوم خرداد ماه ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شود.

وی بیان کرد: این دیدار با موافقت شورای تامین شهرستان با حضور ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه از تماشاگران صورت می گیرد.

امینی مقدم با تاکید بر این موضوع که ورود به ورزشگاه مشروط به ارائه بلیت است از همشهریان و هواداران خواست در صورت نداشتن بلیت از ورود به ورزشگاه خودداری کنند تا این دیدار با میزبانی شایسته مردم خونگرم و فهیم رفسنجان برگزار شود.

معاون روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: هواداران و علاقه مندان به تماشای دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران از فردا دوشنبه دوم خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح با مراجعه به سایت http://www.fcbelit.ir  نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگر دیدار می کنند

منبع: ایرنـا
? مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگر دیدار می کنند