مس به دنبال پایان دادن به دو رکورد منفی

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی امروز دوشنبه رو در روی پرسپولیس قرار می گیرد که تاکنون موفق به شکست سرخ‌ها نشده است. به گزارش نذیر کرمان، تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس امروز دوشنبه ۱۱ دی و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار می گیرند. تیم مس این روزها شرایط […]

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی امروز دوشنبه رو در روی پرسپولیس قرار می گیرد که تاکنون موفق به شکست سرخ‌ها نشده است.

به گزارش نذیر کرمان، تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس امروز دوشنبه ۱۱ دی و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار می گیرند. تیم مس این روزها شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه نمی کند و اعضای این تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

مس رفسنجان و پرسپولیس تاکنون در رقابت های لیگ برتر ۶ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ پیروزی سهم سرخ‌پوشان بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. مسی ها تاکنون موفق به شکست پرسپولیس نشده اند و شاگردان ساکت الهامی اگر بتوانند در این بازی تیم یحیی گل محمدی را با شکست راهی تهران کنند علاوه بر اینکه به رکورد منفی خود مقابل این تیم پایان خواهند داد، به روند عدم پیروزی در دیدار های اخیر خود در فصل بیست و سوم هم پایان می دهند.

مس به احتمال زیاد پس از این بازی با تغییرات در مدیریت و کادرفنی خود مواجه خواهد شد تا نماینده استان کرمان در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کند.

کد خبر ۵۹۸۱۹۸۰




مس به دنبال پایان دادن به دو رکورد منفی

منبع: مــهر
? مس به دنبال پایان دادن به دو رکورد منفی