مسی: من همه کار کردم که بمانم / اولین بازی‌ام برای بارسا بهترین لحظه زندگی‌ام است/یک روز به اینجا بازخواهم گشت -شهرستان بم

لیونل مسی در نشست خبری خداحافظی خود از بارسلونا اظهار داشت: من همه کار کردم که در این باشگاه بمانم. به گزارش فت فتو، مسی در نشست خبری خداحافظی از بارسلونا اظهار داشت: در روزهای اخیر من فکر کردم که چه چیزی می‌توانم بگویم. حقیقت این است که هیچ چیزی به ذهنم نیامد. صحبت واقعا […]


لیونل مسی در نشست خبری خداحافظی خود از بارسلونا اظهار داشت: من همه کار کردم که در این باشگاه بمانم.

به گزارش فت فتو، مسی در نشست خبری خداحافظی از بارسلونا اظهار داشت: در روزهای اخیر من فکر کردم که چه چیزی می‌توانم بگویم. حقیقت این است که هیچ چیزی به ذهنم نیامد. صحبت واقعا برای من سخت است. من در کل زندگی اینجا بوده‌ام و اصلا آماده خداحافظی نیستم.

وی ادامه داد: خانواده‌ام و خودم قانع شدیم که می‌توانیم اینجا بمانیم. در خانه بمانیم. ما می‌خواستیم در بارسلونا و در خانه‌مان بمانیم. امروز باید از شما خداحافظی کنم. من از 13 سالگی در اینجا هستم. پس از 21 سال من باید اینجا را ترک کنم همراه با همسرم و 3 فرزند کاتالونیایی آرژانتینی. اینجا خانه ماست.

مسی گفت: من شکی ندارم که پس از چندین سال دوباره به اینجا بازخواهم گشت زیرا اینجا خانه من است. من واقعا ممنونم از همه کسانی که در این سال‌ها به من کمک کردند.

وی اظهار داشت: ما در سال اخیر به خاطر پاندمی کرونا نتوانستیم مقابل تماشاگران بازی کنیم. من در حالی این باشگاه را ترک می‌کنم که یک سال و نیم است طرفداران را ندیده‌ام. می‌خواهم با آنها خداحافظی کنم در ورزشگاهی با حضور تماشاگران. امیدوارم یک روز به این باشگاه بازگردم تا دوباره همکاری کنم و آرزو دارم که بارسلونا به بهترین بودن در دنیا ادامه دهد.

مسی گفت: بهترین لحظه‌ام را نمی‌توانم انتخاب کنم زیرا واقعا سخت است. خیلی اتفاقات اینجا رخ داده است ولی اگر بخواهم یک مورد را بگویم باید بازی ابتدایی خودم برای بارسلونا را انتخاب کنم. آن لحظه رویایی بود که برای من به حقیقت پیوست. من همیشه آن لحظه را به یاد دارم.

فوق ستاره آرژانتینی گفت:‌در خصوص تمدید قرارداد من فهمیدم که همه چیز تمام شده بود ولی در لحظه آخر به خاطر مشکلات لالیگا این اتفاق نتوانست رخ بدهد. این دقیقا همان چیزی بود که لاپورتا (رئیس بارسلونا) برای من توضیح داد. من همه کارهای ممکن را کردم که در اینجا بمانم. سال گذشته من نمی‌خواستم بمانم و آن را گفتم ولی امسال واقعا می‌خواستم بمانم ولی نشد.

مسی در خصوص آینده خود نیز اظهار داشت: پاریس؟ صادقانه بگویم که این تیم یکی از احتمالات است. هیچ چیزی تایید نشده است. من تماس‌های زیادی از خیلی‌ از تیم‌ها داشته‌ام.

وی ادامه داد:‌من واقعا خوشحالم از بردها و افتخاراتی که در بارسلونا بدست آوردم و همچنین خوشحالم که از باخت‌ها درس گرفتم و توانستم رشد کنم.

مسی اظهار داشت: خداحافظی واقعا سخت ترین لحظه زندگی من است. در اینجا همه چیز تمام می‌شود. واقعا ناراحتم که مجبورم باشگاه را ترک کنم آن هم در لحظه‌ای که اصلا انتظارش را نداشتم.

فوق ستاره آرژانتینی ادامه داد: بارسلونا یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست. بازیکنان زیادی به این باشگاه آمدند و در آینده نیز خواهند آمد. همانطور که لاپورتا گفت باشگاه مهمترین چیز است و مهمتر از یک نفر است.

وی ادامه داد: از لحظه‌ای که انتخابات برگزار شد من و لاپورتا با هم غذا خوردیم و او را مجاب کرد که من باید بمانم و من هم قانع شدم. مشکلی در خصوص قرارداد نبود ولی این اتفاقی بود که رخ داد. من شک نداشتم که می‌مانم.

وی اظهار داشت: برای طرفداران می‌گویم که من دوست دارم هر کاری برای آنها انجام دهم. دوست دارم به اینجا بازگردم و در آینده همکاری داشته باشم.

مسی اظهار داشت:‌امید‌های واهی؟ نه، من واقعا قانع شده بودم که قراردادم تمدید می‌شود و من می‌مانم. همه چیز توافق شده بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. من همیشه با آنها رو راست بوده‌ام. حداقل از قسمت من همیشه صداقت بوده است.

وی درباره رئیس لالیگا نیز گفت:‌تباس؟ چیزی ندارم در خصوص او بگویم. هیچ وقت هم نخواهم گفت. من چند باری او را دیدم و باید بگویم هیچ مشکلی با او ندارم. تمام افرادی که در بارسلونا هستند مرا می شناستند که من می‌خواهم برنده باشم. در سال‌های آخرم در بارسلونا من فقط می‌خواستم قهرمانی بدست آورم.

وی درباره عکسی که از او در تابستان امسال با بازیکنان پاریس منتشر شد، گفت: این کاملاً اتفاقی بود و این حرف‌ها را بیشتر به مانند یک جوک می‌دانم.

وی ادامه داد: می‌خواهم به دنی‌ آلوز تبریک بگویم به خاطر کسب قهرمانی در المپیک توکیو. ما خیلی به هم نزدیک هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که تا چه زمان بازی خواهد کرد، گفت:‌نمی‌دانم بستگی به احساسم در آن فصل دارد و اینکه شرایط بدنی ام چگونه پیش می‌رود.

مسی اظهار داشت: باشگاه زیر فشار بدهی‌های فراوان است و آنها نمی‌خواهند بدتر هم شود. من تمام تلاشم را کردم که در این باشگاه بمانم ولی نشد. دیگر چیزی بیشتر نمی‌توانم بگویم.

وی ادامه داد:‌ ما می‌توانستیم یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بدست آوریم. یکی از اهدافم این بود که بتوانم قهرمان اروپا شوم و جوایز بیشتری برای بارسلونا بدست آورم.

مسی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا نمی‌خواستی دستمزدت را برای تمدید قرارداد کاهش دهی گفت: من پیشنهاد دادم که 50 درصد از قراردادم کم شود ولی هیچ کس از من نخواست. من همه کار کردم که بمانم.

به گزارش فارس، مسی در اولین لحظه ورود به سالن به شدت احساساتی شد و گریه کرد. او در لحظه پایانی صحبت‌هایش یک دقیقه مورد تشویق حضار قرار گرفت.

انتهای پیام/





مسی: من همه کار کردم که بمانم / اولین بازی‌ام برای بارسا بهترین لحظه زندگی‌ام است/یک روز به اینجا بازخواهم گشت

منبع: فــارس
?مسی: من همه کار کردم که بمانم / اولین بازی‌ام برای بارسا بهترین لحظه زندگی‌ام است/یک روز به اینجا بازخواهم گشت :اخبار استان کرمان ورزشیشهرستان بم