مسیر کندرو گردنه ده علیرضا در زرند پاک سازی و باز شد

کرمان – فت فتو – اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مسیر کندرو گردنه ده علیرضا یزدانشهر زرند به دلیل ریزش ارتفاعات مسدود شده بود گفت: این مسیر دقایقی قبل پاک سازی و باز شد. مجید سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: هیچ مسدودیتی در محور […]

کرمان – فت فتو – اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مسیر کندرو گردنه ده علیرضا یزدانشهر زرند به دلیل ریزش ارتفاعات مسدود شده بود گفت: این مسیر دقایقی قبل پاک سازی و باز شد.

مجید سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: هیچ مسدودیتی در محور اصلی گردنه ده علیرضا یزدانشهر زرند رخ نداده بود.

وی اظهار داشت: ریزش ترانشه موجب مسدود شدن مسیر کند رو  ده‌علیرضا شده بود.

به گزارش فت فتو از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت ۱۵:۱۶ شنبه در طول جغرافیایی ۵۶.۵۱، عرض جغرافیایی ۳۰.۹۵ و عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. 

محل وقوع این زمین لرزه در ۱۵ کیلومتری یزدانشهر(کرمان)، ۱۶ کیلومتری زرند (کرمان) و ۲۵ کیلومتری کیانشهر (کرمان) گزارش شده است.

همچنین طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان زلزله ۵.۱ ریشتری یزدانشهر زرند در برخی موارد موجب تخریب و فروریختن برخی دیوارهای خشت و گلی در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شده است.

به گفته مجید سعیدی همچنین زلزله بعد از ظهر امروز یزدانشهر زرند موجب شکستن و فروریختن شیشه برخی منازل در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی این منطقه شد.

گزارش منابع مختلف نیز حاکیست که در مناطق شهری گزارشی از خسارت دریافت نشده و تعداد معدودی از شهروندان هنگام فرار به بیرون از محیط های سرپوشیده دچار مصدومیت سطحی شده اند.

یزدانشهر شهری در شمال شهرستان زرند است.




مسیر کندرو گردنه ده علیرضا در زرند پاک سازی و باز شد

منبع:ایرنـا
? مسیر کندرو گردنه ده علیرضا در زرند پاک سازی و باز شد