مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان  

نذیر کرمان/کرمان در دیدار استاندار کرمان و مدیرعامل بنیاد علوی، ضمن هماهنگی و هم‌افزایی برنامه‌های آتی، احداث مسکن محرومان و اشتغال پایدار در روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در استان کرمان اعلام شد. محمدمهدی فداکار صبح امروز سوم مرداد ماه در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با تقدیر از خدمات این مجموعه در مناطق محروم استان […]

نذیر کرمان/کرمان در دیدار استاندار کرمان و مدیرعامل بنیاد علوی، ضمن هماهنگی و هم‌افزایی برنامه‌های آتی، احداث مسکن محرومان و اشتغال پایدار در روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در استان کرمان اعلام شد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز سوم مرداد ماه در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با تقدیر از خدمات این مجموعه در مناطق محروم استان کرمان از جمله اهدای سه دستگاه آمبولانس و هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد تومان انواع خدمات، افزود: در حوزه مسکن محرومان نیز با کمک دستگاه‌های حمایتی، کار خوبی توسط بنیاد علوی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: دغدغه اول گروه‌های تحت پوشش مراکز حمایتی، مسکن است که بعضا توان و انگیزه برای احداث و ساخت و ساز را ندارند. 

استاندار کرمان، آبخیزداری را دیگر اولویت استان برشمرد و ادامه داد: طرح‌های آبخیزداری علاوه بر جلوگیری از سیلاب و خسارت ناشی از آن، برای تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی و جلوگیری از فرسایش خاک موثر است. 

وی با اشاره به فعالیت بنیاد علوی در نرماشیر، ارزوئیه، کوهبنان و گلباف به طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی کرمان نیز پرداخت و گفت: بنیاد علوی در حوزه فعالیت‌های خود می‌تواند در مناطقی از جمله حاشیه شهر کرمان و شهداد نیز همراهی کند. 

استاندار کرمان، مسکن محرومان، اشتغال پایدار در روستاها و طرح‌های آبخیرداری را از جمله اولویت‌‎های استان عنوان کرد. 

۳۵۰ میلیارد تومان انواع کمک‌های بنیاد علوی در سطح استان 

وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی نیز در این دیدار گفت: بنیاد علوی بیشترین حضور منطقه‌ای را در استان کرمان دارد و اولین طرح پیشرفت و آبادانی منطقه‌ای در قلعه‌گنج آغاز شد و کماکان ادامه دارد. 

وی افزود: سال گذشته در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان انواع کمک‌های بنیاد علوی در سطح استان با هماهنگی استانداری، فرمانداری و کمک گروه‌‎های مردمی انجام شده است. 

خاوئی تصریح کرد: در حال حاضر جازموریان به عنوان منطقه هدف تعیین شده و علاوه بر آن در کوهبنان، ارزوئیه، نرماشیر و گلباف، بنیاد علوی حضور دارد.

وی مهمترین اقدام بنیاد علوی در سطح استان کرمان را در حوزه مسکن عنوان کرد و ادامه داد: ۲۹۰۰ واحد مسکونی محرومان با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی کردیم که ۱۷۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم تا نیمه سال آینده همه واحدها به اتمام برسد.

انتهای پیام




مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان  

منبع: ایـسنا
? مسکن محرومان و اشتغال پایدار روستاها، اولویت فعالیت بنیاد علوی در کرمان