مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است. وی با از آماده‌ باش ۱۵۰ نیروی راهدار و ۱۴۸ دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان […]

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

وی با از آماده‌ باش ۱۵۰ نیروی راهدار و ۱۴۸ دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی سه مسیر مواصلاتی در جنوب استان کرمان مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان خبر داد و گفت: محور بم-ایرانشهر-دلگان جایگزین این مسیر شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ محور رودبارجنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه نیز مسدود شده است و محور اصلی رودبار-پل بهادرآباد-کهنوج جایگزین این محور است، گفت: محور قلعه گنج-رمشک در محدوده روستای صولان نیز مسدود شده و این مسیر محور جایگزین ندارد.

محمودی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در محورهای جنوب کرمان خودداری کنند، افزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیرها و تردد غیرضروری از محل آبنماها به طور جدی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: رانندگان در صورت لزوم به تردد در محورهای جنوب استان آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند و سپس اقدام به تردد کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان

منبع: تسنــیم
? مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان