مسابقه دارت به میزبانی نیروگاه زرند برگزار شد

محمدرضا ترکزاده رئیس انجمن هیات کارگری و انجمن دارت شهرستان زرند از برگزاری مسابقه دارت گرامیداشت هفته دولت خبر داد. به گزارش فت فتو، ترکزاده گفت: بمناسبت گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت یک دوره مسابقه دارت بین کارمندان و کارگران ادارات و شرکتهای صنعتی شهرستان زرند به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق در سالن […]

محمدرضا ترکزاده رئیس انجمن هیات کارگری و انجمن دارت شهرستان زرند از برگزاری مسابقه دارت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش فت فتو، ترکزاده گفت: بمناسبت گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت یک دوره مسابقه دارت بین کارمندان و کارگران ادارات و شرکتهای صنعتی شهرستان زرند به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق در سالن ورزشی نیروگاه زرند برگزار گردید.

 
وی افزود: در این دور از رقابت‌ها ۳۸ نفر از ۷ شرکت و اداره مختلف شهرستان زرند شرکت نمودند که در پایان آقایان محمد حسین رجب زاده ازکنسانتره ، حمید ترک زاده از اداره برق زرند، و محمد حسین‌ابراهیمی از فولاد زرند ایرانیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست اوردند. 
 
ایرج امیری مدیر عامل نیروگاه زرند با حضور در جمع ورزشکاران با گرامیداشت هفته دولت، بر گسترش فرهنگ ورزش به ویژه مجموعه های تولیدی تاکید کرد و گفت: در راستای اشاعه فرهنگ ورزش در کنار تولید برق ، خوشبختانه این نیروگاه در سال جاری دو همایش پیاده روی و مسابقه دارت را برگزار کرده است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




مسابقه دارت به میزبانی نیروگاه زرند برگزار شد

منبع:آرمـان
? مسابقه دارت به میزبانی نیروگاه زرند برگزار شد