مسابقات کشوری موتورکراس در کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در بخش بانوان و آقایان در اولین و دومین روز ایام‌الله دهه فجر در کرمان برگزار شد. مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در بخش زنان و مردان در اولین و دومین روز ایام‌الله دهه فجر مصادف با ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه جاری در کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، […]

نذیر کرمان/کرمان مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در بخش بانوان و آقایان در اولین و دومین روز ایام‌الله دهه فجر در کرمان برگزار شد.

مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس در بخش زنان و مردان در اولین و دومین روز ایام‌الله دهه فجر مصادف با ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه جاری در کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس «جام شهدای گلزار شهدای کرمان» اتفاق خوبی‌ست که موجب تقویت روحیه نشاط در بین مردم می‌شود.

امیر حسن‌زاده با بیان این مطلب که در این مسابقات ورزشکارانی از ۱۶ استان شرکت کردند، اظهار کرد: در مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس ۱۰۰ شرکت‌کننده خانم و آقا با ۱۰۰ همراه ازجمله مربیان و تعمیرکاران برای حضور در این دوره از مسابقات وارد استان کرمان شدند.

وی از جنایت تروریستی ۱۳ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان سخن به‌میان آورد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه عنوان کرد: در نخستین و دومین روز ایام‌الله دهه فجر و به‌منظور بزرگداشت شهدای ۱۳ دی‌ماه کرمان شاهد افتتاح تله‌کابین میثاق کرمان و همچنین برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس بودیم.

 حسن‌زاده از تجلیل از دو خانواده شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان همزمان با برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی موتورکراس خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید استاندار کرمان بر برگزاری مسابقات ورزشی با هدف افزایش نشاط اجتماعی و توجه به اقتصاد ورزش عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی به میزبانی کرمان را دنبال می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی استان کرمان به ورزش‌های انفرادی هم ورود کنند تا افراد به همراه خانواده‌ها درگیر ورزش شوند، زیرا شادی و سلامت مردم از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

انتهای پیام




مسابقات کشوری موتورکراس در کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? مسابقات کشوری موتورکراس در کرمان برگزار شد