مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمان برگزار می‌شود

کرمان – معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان ششم تا چهاردهم تیر ماه برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو، محسن منوچهری نژاد با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد انگیزه، افزایش شور و نشاط و امید و ارتقا سطح سلامت جسمی […]

کرمان – معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان ششم تا چهاردهم تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو، محسن منوچهری نژاد با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد انگیزه، افزایش شور و نشاط و امید و ارتقا سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان می‌باشد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ویژه فرهنگیان آقا و خانم برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: کارکنان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش، فقط در یک رشته ورزشی تیمی یا انفرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

منوچهری بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال (زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال)، والیبال، تنیس روی میز ویژه آقایان برگزار می‌شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری این دوره از مسابقات ویژه خانم‌های فرهنگی در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون خبر داد.

محسن منوچهری نژاد گفت: تا کنون ۲۷ تیم در رشته فوتسال زیر ۴۰ سال آقایان، ۲۰ تیم در رشته فوتسال بالای ۴۰ سال آقایان، ۱۶ تیم در رشته والیبال آقایان، ۲۱ تیم در رشته تنیس روی میز آقایان، ۱۶ تیم در رشته والیبال و تنیس روی میز خانم‌ها و ۱۱ تیم در رشته بدمینتون خانم‌ها تا کنون اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر ۵۵۰۹۶۹۸




مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? مسابقات ورزشی فرهنگیان در کرمان برگزار می‌شود