مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب پایان یافت

مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب در راستای برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان، روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش نذیر کرمان، مسابقات ورزشی عشایر شهرستان‌های رودبارجنوب و جازموریان که در راستای اجرای یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان از هفته گذشته در رودبارجنوب برگزار می‌شد، روز گذشته با […]

مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب در راستای برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان، روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش نذیر کرمان، مسابقات ورزشی عشایر شهرستان‌های رودبارجنوب و جازموریان که در راستای اجرای یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان از هفته گذشته در رودبارجنوب برگزار می‌شد، روز گذشته با برگزاری مسابقه شترسواری پایان یافت.

این مسابقات که در رشته‌های شترسواری، مینی فوتبال، تنیس و بازی‌های بومی و محلی( رمازا، چگورا و دارتوپا) برگزار شد، افزون بر۲۰۰ نفر از ورزشکاران عشایر شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها در رشته تنیس ۲۲ ورزشکار حضور داشتند که در پایان علی محسنی، محمد سالاری، آرمین شهریاری، جاسم بامری به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

مسابقات فوتبال با حضو ۱۸ تیم برگزار شد که در مسابقه فینال تیم شهید سالاری علی‌آباد با نتیجه پنج بر یک بر تیم شهید شوشتری غلبه و به مقام قهرمانی دست یافت.

مسابقه رده‌بندی تیم شهید روهنده پیروزآباد با نتیجه سه بر صفر بر تیم شهید طهرانی مقدم آبسردوئیه غلبه و به مقام سوم دست یافت.

مسابقه شترسورای با حضور ۲۳ شترسوار برگزار شد که در پایان امید خور، امیرمحمد سالاری و رضا سالاری به ترتیب مقام‌ اول تا سوم را کسب کردند.

بازی‌های بومی و محلی در سه رشته رمازا، چگورا و دار‌تو‌پا در ورزشگاه شهدای غدیر بین ۷۲ نفر به مدت دو روز در روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه برگزار شد، در رشته رمازا ۲۸ نفر شرکت‌کننده در قالب چهار تیم برگزار شد، که دو تیم سردار دل‌ها و فجر به فینال رسیدند که در نهایت تیم سردار دل‌ها قهرمان شد.

در رشته چکورا ۲۸ نفر شرکت‌کننده در قالب چهار تیم با هم به رقابت پرداختند و فینال این مسابقه بین تیم‌های شهید ابراهیم هادی و شهید حسن سالمی برگزار شد که تیم شهید حسن سالمی موفق به کسب مقاوم اول شد.

در رشته دارتوپا ۲۸ شرکت‌کننده در قالب چهار تیم با هم به رقابت پرداختند که فینال این مسابقه بین دو تیم شهید ابراهیم همت و تیم حاج‌قاسم شد که در نهایت تیم شهید ابراهیم همت قهرمان شد.

گفتنی است، جوایز مسابقات هم‌زمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان اهدا خواهد شد.

مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان ۱۵ دی‌ماه به میزبانی شهرستان جازموریان برگزار خواهد شد.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پوحیدر




مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب پایان یافت

منبع:آرمـان
? مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب پایان یافت