مسابقات ملی کمک‌های اولیه معادن کشور در سیرجان برگزار شد

کرمان- فت فتو- چهارمین دوره مسابقات ملی امداد و نجات و کمک های اولیه در سطح شرکت های صنعتی و معدنی کشور روز چهارشنبه به میزبانی سیرجان در استان کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو دراین دوره از مسابقات ۲۵ تیم از سراسر کشور حضور داشتند وبا هدف توان افزایی امدادی و درمانی به […]

کرمان- فت فتو- چهارمین دوره مسابقات ملی امداد و نجات و کمک های اولیه در سطح شرکت های صنعتی و معدنی کشور روز چهارشنبه به میزبانی سیرجان در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو دراین دوره از مسابقات ۲۵ تیم از سراسر کشور حضور داشتند وبا هدف توان افزایی امدادی و درمانی به رقابت پرداختند.

محمدرضا خضری پور مسئول برگزاری این مسابقات عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فت فتواز اهداف برگزاری این مسابقات را تمرین ، بررسی و سنجش میزان توانایی پرسنلی عنوان کرد که در بخش های اورژانس  امداد ونجات شرکت های صنعتی و معدنی کشور فعالیت می کنند .

وی افزود : این دوره از مسابقات علاوه بر یک رقابت سالم موجب وفاق و همدلی بین نیروهای امدادی و درمانی کشوری می شود که  شرکت کنندگان توانایی های خود را در زمینه برخورد با حوادث احتمالی مورد سنجش قراردادند.

در این مسابقات سید امیر حسین گرکانی رییس پژوهشکده سوانح و عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور نیز که ناظر این مسابقات امدادی و کشوری بود گفت: امروز مسابقات امدادی با  حضورمعادن مختلف از سراسر کشور در سه بخش برگزار شد.

به گفته وی این بخش ها شامل آموزش ها و آمادگی  های امداد و نجات ، احیای قلبی- ریوی و حمل مصدومان بود.

گرکانی  تصریح کرد: باهدف ایجاد هماهنگی بین بخشی میان نیروهای امدادی و خدمت رسان هنگام بروز سوانح، چهارمین دوره مسابقات کشوری با کیفیت خوب برگزار شد که لازمه پاسخ بموقع و مناسب در زمان حوادث و حتی هماهنگی بین بخشی قبل از بروزحادثه در صنایع و معادن است.

در این مسابقات که سر امروز درمحوطه بزرگ هتل قائم سیرجان پایان یافت از بین ۲۵ تیم صنعتی و معدنی که از سراسر کشوربه رقابت پرداختند شرکت سنگ آهن گهرزمین  سیرجان موفق به کسب رتبه اول شد.

شرکت فولاد ایرانیان سیرجان مقام دوم را از آن خود کرد و شرکت های ماهان  و زغال سنگ البرز مرکزی مشترک رتبه سوم را به دست آوردند  که طی مراسمی ازآنها تجلیل شد.

شهرستان سیرجان از قطب های بزرگ معدنی کشور در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قراردارد.




مسابقات ملی کمک‌های اولیه معادن کشور در سیرجان برگزار شد

منبع: ایرنـا
? مسابقات ملی کمک‌های اولیه معادن کشور در سیرجان برگزار شد