مسئول تبلیغات حشدالشعبی: استکبار جهانی مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی است

گروه استان‌ها – مسئول تبلیغات حشدالشعبی گفت: کشورهای اروپایی، آمریکا و صهیونسیت‌ها مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این تبلیغات گرفته شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، جابر جیاشی مسئول تبلیغات حشدالشعبی عصر امروز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه […]

گروه استان‌ها – مسئول تبلیغات حشدالشعبی گفت: کشورهای اروپایی، آمریکا و صهیونسیت‌ها مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این تبلیغات گرفته شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، جابر جیاشی مسئول تبلیغات حشدالشعبی عصر امروز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهرای آرمیده در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کربلا، نجف، کوفه و سامرا به ایران آمدیم تا حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس و مرقد شهید سلیمانی در کرمان را زیارت کنیم.

وی با اشاره به اینکه به نیابت و نمایندگی دوستان، برادران و فرماندهان حشدالشعبی و عراق برای زیارت قبر شهید سلیمانی به کرمان آمدیم گفت: ما شهادت و از خودگذشتگی را سردار سلیمانی یاد گرفتیم و حاج قاسم الگویی برای ما است.

مسئول تبلیغات حشدالشعبی بیان کرد: این روزها تمام مردم عراق حتی در کوچه و پس کوچه‌ها برای ادای احترام و به نشانه ابراز ارادت به شهید سلیمانی و یاران و همرزمان ایشان موکب زدند.

وی با بیان اینکه من سرباز شهید سلیمانی بودم و بارها در عملیات‌های مختلف با هم و در کنار هم بودیم تصریح کرد: شهید سلیمانی به گردن ما و به گردن کشور عراق حق دارد.

سردار غیب‌پرور: سازش حداقلی با دشمن هیچ‌گاه در ذهن حاج قاسم خطور نمی‌کرد/ شهید سلیمانی تکیه‌گاه رزمندگان بود
یحیی غدار: راه مقاومت را با الگو و منش سردار سلیمانی ادامه می‌دهیم
ادای احترام مسئولین پارلمان‌های کشورهای اسلامی به شهید سلیمانی + تصویر‌

جابر جیاشی با اشاره به سفر کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: من به نیابت از دوستان و فرماندهان جبهه مقاومت امروز به کرمان آمدم و نماینده آنها بوده و حامل سلام آنها هستم تا به روح شهید سلیمانی احترام کنم.

وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم تا مبلغ راه، هدف و آرمان شهید سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت به دیگر کشورها باشیم گفت: کشورهای اروپایی، آمریکا و صهیونسیت‌ها مخالف این مسئله هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این تبلیغات گرفته شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ ع




مسئول تبلیغات حشدالشعبی: استکبار جهانی مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی است

منبع: تسنــیم
? مسئول تبلیغات حشدالشعبی: استکبار جهانی مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی است