مسئولان بر سر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولان قدر این مردم را بدانند و بر سر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنند. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام علی عربپور صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان ریگان، بسیجیان و مسئولان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مسئولان قدر این مردم را بدانند و بر سر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام علی عربپور صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان ریگان، بسیجیان و مسئولان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: حیات این کشور مرهون خون پاک شهیدان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این‌که مشکلات اقتصادی همیشه بوده، افزود: این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که دولت کنونی در حال تلاش و خدمت است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حال تحول و در حال تبدیل شدن به یک تمدن است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما دنبال این هستند که بین روحانیت و دانشجو و شیعه و سنی اختلاف بیاندازد، تصریح کرد: دشمن دارد تلاش می‌کند مردم را از این انقلاب و نظام ناامید کند، این نظام ماندنی است و دشمنان ما رو به زوال هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ است، خاطرنشان کرد: راه پیشگیری از نفوذ وحدت و همدلی است. بصیرت من و شما جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دیوار محکم جلوی تورم خواهد گذاشت، ادامه داد: عده‌ای پول این ملت را می‌خوردند، این دولت جلوی آنها را گرفته است.

حجت‌الاسلام عربپور تردید را یکی دیگر از شگردهای دشمن عنوان کرد و افزود: ۸۰ چمدان طلا و جواهر و ۳۵ چمدان دلار توسط پهلوی به غارت برده شد.

وی افزود: مشکل سفره مردم توسط دولت آقای رئیسی قطعا حل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه کشور های جهان هنوز درگیر کرونا هستند، عنوان کرد: ایران و دولت سیزدهم کرونا را ریشه کن کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر کجا وارد شدند فقر و غارت انجام دادند، عنوان کرد: صراط مستقیم یعنی جمهوری اسلامی.

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه مسئولان قدر این مردم را بدانند و برسر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنید، گفت: وحدت در ریگان اکسیر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم به مسئولان نظام اعتماد داشته باشید.

انتهای خبر/د




مسئولان بر سر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنند

منبع:آرمـان
? مسئولان بر سر صندلی‌های قدرت و کرسی‌های مجلس دعوا نکنند