مسئولان باید ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی را اجرایی کنند

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب باید توسط مسئولان مورد توجه و اجرا قرار بگیرد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در خطبه های نماز جمعه  این هفته با بیان این مطلب که زیباترین زیبایی‌ها، اخلاق نیکو است، گفت: امام حسن مجتبی(ع)، […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت: ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب باید توسط مسئولان مورد توجه و اجرا قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت در خطبه های نماز جمعه  این هفته با بیان این مطلب که زیباترین زیبایی‌ها، اخلاق نیکو است، گفت: امام حسن مجتبی(ع)، الگو و اسوه اخلاق و انفاق است که چندین بار هر آنچه از اموال داشته را در راه خدا انفاق کرد و امام حسن(ع) نه تنها با دوستان بلکه با دشمنان نیز اخلاقی نیکو داشت.

وی از مردم خواست به اندازه توان در طرح کمیته امداد برای اطعام نیازمندان و اکرام ایتام مشارکت کنند. 

امام جمعه جیرفت با اشاره به اعمال شب های قدر گفت: در آستانه شب های قدر قرار داریم و باید خود را برای بهره مندی از برکات آن آماده کنیم و شب قدر متعلق به امام زمان(عج) است و قرائت دعای سلامتی آن حضرت(عج) در این  شب های   بسیار سفارش شده است و اعمال و رفتار ما  باید مورد تائید و رضایت امام زمان(عج) قرار بگیرد لذا باید زمینه آن را فراهم کنیم و تفکر، از برترین اعمال در شب های قدر است و باید برای جبران کوتاهی های گذشته برنامه ریزی کنیم.

قوه قضائیه با صلابت و جامع‌نگری به موضوع ابربدهکاران بانکی ورود کند

تارم انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی کشور به عنوان یکی از وعده‌های دولت سیزدهم خواستار شد و گفت: این وعده ها مایه امیدواری است اما کافی نیست و قوه قضائیه باید با صلابت به موضوع ورود کند و
کسی ممکن است در این بین ورشکسته شده باشد و مسائل باید با جامع نگری در محاکم قوه قضائیه مورد بررسی قرار بگیرد.

امام جمعه جیرفت  بر این موضوع که فلسطین فراموش شدنی نیست چرا که پاره تن اسلام است تاکید کرد و افزود: امروز فلسطینی ها در مرکز حکومت جعلی رژیم صهیونیستی آرامش را از این غاصبان گرفته اند و مسلمانان در روز قدس حمایت خود از حرکت های مردم فلسطین را نشان خواهند داد.

تارم توجه جدی مسئولان را به ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نابرابری‌ها قابل قبول نیست و تبعیض‌ها باید هرچه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام




مسئولان باید ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی را اجرایی کنند

منبع: ایـسنا
? مسئولان باید ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی را اجرایی کنند