مسئله حجاب یک ضرورت شرعی و اجتماعی است

امام جمعه فهرج در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئله حجاب یک ضرورت شرعی و اجتماعی است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فهرج در دفتر امام جمعه برگزار شد. در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی […]

امام جمعه فهرج در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئله حجاب یک ضرورت شرعی و اجتماعی است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ پیش از ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فهرج در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج، مسئله حجاب را یک ضرورت شرعی و اجتماعی عنوان کرد.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: حجاب مانع رشد و ترقی زن نیست بلکه امروز هزاران بانوی بزرگ و برجسته در صحنه‌های گوناگون علمی، عملی، اجتماعی، سیاسی و فنّی داریم ‌که همه با حجاب کامل در حال زندگی و فعالیت هستند.
 
در ادامه حسین سعیدنیا فرماندار فهرج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به فضای مجازی، بر مدیریت فضای مجازی تاکید کردند.
 
فرماندار فهرج با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه عفاف و حجاب در شهرستان گفت: بحمدالله در شهرستان ولایتمدار فهرج بانوان با الگو گرفتن از بی بی فاطمه زهرا (س) دارای حجاب کامل هستند و هیچ گونه مورد بی حجابی و بدحجابی در شهرستان نداریم.
 
وی در پایان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست با فعال کردن کارگروه مد و لباس بر تولید و عرضه پوشاک در سطح شهرستان به کمک دستگاه‌های متولی نظارت داشته باشند.
 
انتهای خبر/عباسزاده




مسئله حجاب یک ضرورت شرعی و اجتماعی است

منبع:آرمـان
? مسئله حجاب یک ضرورت شرعی و اجتماعی است