مسئله اقتصاد و فرهنگ مورد توجه دولت است

کرمان – معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در خصوص صنایع خلاق از فعالان فرهنگی حمایت می کنیم چراکه مسئله اقتصاد و فرهنگ از محورهای اصلی مورد توجه دولت است. به گزارش فت فتو سید محمد هاشمی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تقدیر و […]

کرمان – معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در خصوص صنایع خلاق از فعالان فرهنگی حمایت می کنیم چراکه مسئله اقتصاد و فرهنگ از محورهای اصلی مورد توجه دولت است.

به گزارش فت فتو سید محمد هاشمی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: در خصوص صنایع اخلاق در همه ابعاد در خدمت هستیم چراکه مسئله اقتصاد و فرهنگ یکی از محورهای مورد توجه دولت است.

هاشمی با بیان این مطلب که ظرفیت اقتصادی استان کم نظیر است، مسئولین و هنرمندان قابلی دارد، عنوان کرد: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی نیز وزارت فرهنگ پای کار است.

وی گفت: جشنواره شهید سلیمانی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید با بسیج همه ظرفیت‌ها در استان نسبت به برپایی این جشنواره اقدام شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های فرهنگی بی نظیری در استان است که باید شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند و پشتوانه‌های فرهنگی در استان نیز قابل توجه است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هیچ سرمایه‌ای فراتر از سرمایه انسانی نیست، خاطرنشان کرد: مردم معدن هستند و این معدن‌ها را باید اکتشاف کرد به عنوان مثال سرود سلام فرمانده بدون دخالت هیچ سازمانی موفق عمل کرد لذا باید با این نگاه فعالیت کرد.

کد خبر ۵۵۰۹۶۶۲




مسئله اقتصاد و فرهنگ مورد توجه دولت است

منبع: مــهر
? مسئله اقتصاد و فرهنگ مورد توجه دولت است