مس، مدافع برزیلی جذب می‌کند/ امکانات ما با ۵ تیم بالای لیگ برتر قابل مقایسه نیست

فت فتو/کرمان مدیر فنی تیم مس رفسنجان از پیوستن یک دفاع چپ برزیلی به این تیم خبر داد. اکبر زبردست در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: ذهنیت مردم رفسنجان در حال حاضر هنگام نام بردن از تیم مس، هم‌ترازی این تیم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر است و آن […]

فت فتو/کرمان مدیر فنی تیم مس رفسنجان از پیوستن یک دفاع چپ برزیلی به این تیم خبر داد.

اکبر زبردست در گفت و گو با فت فتو اظهار کرد: ذهنیت مردم رفسنجان در حال حاضر هنگام نام بردن از تیم مس، هم‌ترازی این تیم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر است و آن را جزو شش تیم بالای لیگ می‌دانند پس باید ابزار لازم برای رقابت با این تیمها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم مس رفسنجان از لحاظ نفرات و بازیکنان نسبت به سال قبل بهتر است و یارگیری بدی انجام نشده، گفت: چهار پنج بازیکن را ربیعی لیست داد اما باشگاه نتوانست آنها را جذب کند و همه آنها یا به استقلال پیوستند یا پرسپولیس. اما در نفرات دوم باشگاه خوب ظاهر شد و توانست نفرات مدنظر ربیعی را جذب کند.

زبردست افزود: یک دفاع چپ به ما ملحق می‌شود که جفرسون بازیکن بزریلی است و پس از آن تیم کامل می‌شود. سعی می‌کنیم با شروع مسابقات، افت و خیز نداشته و ریتم منظمی از اول فصل داشته باشیم. بازیهای تداکاتی خوبی داشتیم که با دانشجویان، گل گهر، ذوب آهن، آلومینیم اراک و پیکان بود و برنامه‌ریزی شده که تیم شکل منظمی به خود بگیرد و شرایط، شرایط بدی نیست.

مدیر فنی تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: اینکه تیم را خوب ببندیم و خوب تمرین کنیم و تیم را آماده سازی کنیم یک طرف قضیه است و طرف دوم قضیه به مردم و خبرنگاران و مسئولین رفسنجان برمی‌گردد که چگونه آن را حمایت کنند.

زبردست ادامه داد: برخی صحبت می‌کنند که چرا هزینه‌ها بالاست و بازیکنان بومی نیستند، اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، فولاد، گل گهر و سپاهان را نگاه کنید. بهترین آکادمی ها را سپاهان و فولاد دارند بودجه شان را آنالیز کنید که چقدر از ما بیشتر است. چند بازیکن بومی دارند؟ سال قبل در گل گهر فقط مهران گلزاری بازیکن بومی بود و ۵۴۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد. سپاهان فقط دو بازیکن بومی به نامهای آریا یوسفی و امیرسام رنجبر دارد که سال گذشته یوسفی ۲۳ دقیقه و رنجبر ۹۴ دقیقه بازی کرده، در فوتبال خیزترین استان کشور یعنی خوزستان در فولاد، بوحمدان و یکی دو بازیکن دیگر بازیکن بومی بوده‌اند. حالا در رفسنجان چقدر جمعیت داریم؟ با حومه ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان است، باید زمان بگذرد تا بتوانیم با این تیم‌ها رقابت کنیم. حالا اگر رقابت می‌کنیم هم بودجه و هم امکانات و هم سابقه کمتری نسبت به این پنج تیم بالای لیگ داریم.

مدیر فنی تیم مس رفسنجان افزود: اگر به یک بازیکن بگوئیم بیا در رفسنجان بازی کن ۱۰ میلیارد پول بگیر اما پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا فولاد رقم کمتری پیشنهاد کنند قطعا به آن چهار تیم می رود چرا؟ چون هم امکانات هم سابقه بیشتری دارند و هم آنجا در مرکز کشور با این ذهنیت که دیده ‌شوند. پس باید مردم کمک کنند که محدودیت‌ها را بگذرانیم.

زبردست با بیان این مطلب که باید صبر کرد رفسنجان جای خود را در لیگ برتر باز کند، گفت: آکادمی رفسنجان دو سال است شکل گرفته اما شما ببینید فولاد و سپاهان ۲۰ سال است آکادمی دارند آنهم با چه امکانات و متد روز دنیا.

مدیر فنی تیم مس رفسنجان با تأکید بر اینکه اگر رسانه ها، مسئولین و مردم حمایت نکنند تیم رفسنجان شانسی ندارد، اضافه کرد: برای موفقیت یک تیم یک کلمه اتحاد است و یک مثلث است که یک راس آن مردم، مسئولین و ارباب جراید، یک راس مدیرعامل، هیات مدیره و کمیته فنی و یک راس کادر فنی هستند و این یک واقعیت است که تا حالا موفق بوده ایم. اگر بتوانیم همین رویه را حفظ کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام




مس، مدافع برزیلی جذب می‌کند/ امکانات ما با ۵ تیم بالای لیگ برتر قابل مقایسه نیست

منبع: ایـسنا
? مس، مدافع برزیلی جذب می‌کند/ امکانات ما با ۵ تیم بالای لیگ برتر قابل مقایسه نیست