کل اخبار 112047 اخبار امروز : 53
  • تاریخ : دوشنبه - ۲۴ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 - May - 2024
  • ساعت :

    مزایده‌ها و مناقصه‌های شهرداری شرکت‌کننده ندارد!

    رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان که نمایندۀ شورا در کمیسیون معاملات شهرداری هم هست، گفت که در بیش‌تر مناقصه‌ها و مزایده‌هایی که شهرداری برای انجام پروژه‌ها برگزار می‌کند یا کسی شرکت نمی‌کند یا تنها یک یا دو نفر شرکت می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از نذیر کرمان ـ حسین چناریان افزود: […]

    رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان که نمایندۀ شورا در کمیسیون معاملات شهرداری هم هست، گفت که در بیش‌تر مناقصه‌ها و مزایده‌هایی که شهرداری برای انجام پروژه‌ها برگزار می‌کند یا کسی شرکت نمی‌کند یا تنها یک یا دو نفر شرکت می‌کنند.

    به گزارش نذیر کرمان و به نقل از نذیر کرمان ـ حسین چناریان افزود: «در دو هفتۀ گذشته سه، چهار جلسۀ کمیسیون به‌دلیل اینکه شرکت‌کننده نداشتیم لغو شد و دو جلسه هم تنها با یک شرکت‌کننده برگزار شد».

    وی اظهار کرد: «این در حالی است که در گذشته استقبال خوبی از مزایده‌ها و مناقصه‌ها می‌شد».

    به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، وی سوم مهرماه در صحن علنی شورا در ادامۀ این اظهارات بیان کرد: «دلیل اصلی عدم استقبال پیمانکاران شرایط اقتصادی است اما از طرف واحدهای شهرداری هم در این خصوص چاره‌اندیشی نشده است».

    وی گفت: «به نظر می‌رسد بیش از ۹۹ درصد معاملات از طریق سامانه انجام می‌شود و ضوابط و شرایط خاصی دارد. دوستان در شهرداری وظایفی که در ارتباط با ضوابط سامانه دارند را به‌خوبی انجام می‌دهند ولی در عمدۀ مزایده‌ها و مناقصه‌هایی که برگزار می‌کنیم یا شرکت‌کننده نیست یا یک نفر شرکت می‌کند».

    وی با تاکید بر اینکه چنین وضعیتی به صرفه و صلاح شهرداری نیست، افزود: «شرایط اقتصادی فعلی خاص است و بخش‌هایی در شهرداری که مسئول اجرای پروژه‌ها هستند باید فعال شوند و پیمانکاران و افراد واجد شرایط را دعوت کنند».

    وی ادامه داد: «اگر شرایط نقدینگی خیلی مشخص نیست اما شهرداری سرمایه‌های مناسبی دارد و بخشی از کارها را می‌توان در قالب تهاتر انجام داد».

    چناریان اضافه کرد: «بنده فکر می‌کنم مسئولین شهرداری که تقاضای اجرای معاملات را می‌دهند در حد مکاتبۀ اداری با بخش معاملات اکتفا می‌کنند و اقدام دیگری انجام نمی‌دهند که این رویه باید تغییر کند».

    رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر کرمان در بخش دیگری از اظهاراتش خطاب به شهردار گفت: «دربارۀ قرارداد روشنایی رینگ شهر بررسی بیش‌تری انجام شود».

    وی بیان کرد: «به نظر می‌رسد اجرای قرارداد با کسی که برنده شده دارد حاشیه‌ساز می‌شود».

    وی افزود: «اگر پیمانکاری که برنده شده، ضابطۀ لازم و توان اجرای کار را ندارد شرایط به گونه‌ای نشود که مشکل‌ساز شود». 




    مزایده‌ها و مناقصه‌های شهرداری شرکت‌کننده ندارد!

    منبع:یـزدان کـرمان
    ? مزایده‌ها و مناقصه‌های شهرداری شرکت‌کننده ندارد!

    نوشته های مشابه

    افتتاح اولین دوره مسابقات داژبال کاپ آزاد
    24 - اردیبهشت - 1403

    افتتاح اولین دوره مسابقات داژبال کاپ آزاد

    اولین دوره مسابقات داژبال کاپ آزاد با استقبال بی نظیر داژبالیست ها افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اولین دوره این مسابقات ویژه بانوان در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مزین به نام شهیده ریحانه سلطانی نژاد برگزار گردید. […]

    از فروش و پیش فروش خودروی MVM X۵۵ PRO جلوگیری می‌شود
    23 - اردیبهشت - 1403

    از فروش و پیش فروش خودروی MVM X۵۵ PRO جلوگیری می‌شود

    مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که تبلیغات خودروی MVM X۵۵ PRO جمع آوری شود و از فروش و پیش فروش این خودرو هم جلوگیری می‌شود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، مسلم بسیج روز یکشنبه در خصوص ادامه روند تعلیق تایید نوع خودرو MVM X۵۵ PRO اظهار […]

    برگزاری همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر
    22 - اردیبهشت - 1403

    برگزاری همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر

    همایش بزرگ ‌ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در محل ایستگاه ورزشی هزار پله واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) توسط هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در این […]

    نائب قهرمانی تیم گلبال بانوان کرمان در رقابتهای لیگ بانوان کشور
    20 - اردیبهشت - 1403

    نائب قهرمانی تیم گلبال بانوان کرمان در رقابتهای لیگ بانوان کشور

    تیم گلبال سیرجان کرمان با کسب ۲۲ امتیاز و اختلاف یک امتیار نسبت به قهرمان (هرندی تهران) بر سکوی دومی رقابت‌های لیگ گلبال بانوان کشور ایستاد . به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان تیم گلبال استان کرمان که در قالب تیم سیرجان در این رقابت‌ها شرکت […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A