مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان راه‌اندازی شد

جیرفت – فت فتو – رییس سازمان صمت جنوب کرمان از راه‌اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه این سازمان و اتصال تمام شهرستان‌های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی سازمان، مسلم مروجی فر گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه های […]

جیرفت – فت فتو – رییس سازمان صمت جنوب کرمان از راه‌اندازی کامل مرکز پاسخگویی یکپارچه این سازمان و اتصال تمام شهرستان‌های جنوب کرمان به این مرکز خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی سازمان، مسلم مروجی فر گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست ها و نیازهای شهروندان در بخش های صنعت، معدن و تجارت است.

وی اظهار داشت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت جنوب کرمان ارجاع شده متناسب با درخواست متقاضی برای بررسی به حوزه تخصصی و یا شهرستان مورد درخواست ارجاع می شود و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری است.

مروجی فرد ادامه داد: ارباب رجوع از طریق تماس با سامانه مربوطه، درخواست، شکایت و یا سئوال خود را مطرح و این تماس همزمان در سامانه وزارت صمت و سازمان قابل مشاهده و پیگیری است.

وی افزود: این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین پوشش کانال های ارتباطی نظیر تلفن، نمابر ، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد شده و هموطنان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه بهره مند شوند.




مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان راه‌اندازی شد

منبع: ایرنـا
? مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت جنوب کرمان راه‌اندازی شد