مرکز نیکوکاری"نفس" با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه‌اندازی می‌شود

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه‌اندازی مرکز نیکوکاری نفس را در جلوگیری از سقط غیرقانونی جنین ضروری دانست که در سه حوزه شناسایی، فرهنگسازی و حمایتی در جهت کاهش سقط‌های غیرقانونی تعریف شده است.  دکتر علی اصغر خیرخواه، امروز دوم آبان ماه در جلسه بررسی راه‌اندازی مرکز نیکوکاری نفس در جیرفت ضمن تبریک […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه‌اندازی مرکز نیکوکاری نفس را در جلوگیری از سقط غیرقانونی جنین ضروری دانست که در سه حوزه شناسایی، فرهنگسازی و حمایتی در جهت کاهش سقط‌های غیرقانونی تعریف شده است. 

دکتر علی اصغر خیرخواه، امروز دوم آبان ماه در جلسه بررسی راه‌اندازی مرکز نیکوکاری نفس در جیرفت ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: اقدامات ضد بشری و قتل عام زنان، کودکان و بیماران بی پناه در غزه باعث رنج هر انسان آزادی‌خواه و ظلم‌ستیزی است که حمایت مردم جهان در پایان دادن این اشغالگری را به دنبال داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت، افزود: همکاری همه نهادها در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی در نهادینه کردن فرهنگ جوانی جمعیت از ضروریات روز جامعه ماست که جلب مشارکت خیران و مراکز مردم نهاد در این راستا اقدام ویژه‌ای است.

خیرخواه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راه‌اندازی مرکز نیکوکاری نفس در حوزه دانشگاه اظهار کرد: فعالیت مرکز نیکوکاری نفس در سه حوزه شناسایی، فرهنگسازی و حمایتی در جهت کاهش سقط‌های غیرقانونی تعریف شده و پیشبرد اهداف این مرکز وابسته به همکاری درون بخشی، برون بخشی و گروه‌های داوطلب مردمی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط را در راه‌اندازی هر چه سریعتر مرکز نیکوکاری نفس خواستار شد و گفت: لازم است تمام واحدها با معاونت بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی به عنوان پیشگامان راه‌اندازی مرکز در جنوب کرمان همکاری لازم را انجام دهند.

خیرخواه حمایت از خانواده و جمعیت را مورد تاکید قرار داد و گفت: در بحث حمایتی لازم است یک مرکز نیکوکاری در حمایت از خانواده و جمعیت در منطقه فعالیت داشته باشد.

به گزارش نذیر کرمان، در این جلسه نماینده کمیته امداد امام خمینی جیرفت برای راه‌اندازی و فعالیت هر چه سریعتر مرکز نیکو کاری نفس اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام 




مرکز نیکوکاری"نفس" با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه‌اندازی می‌شود

منبع: ایـسنا
? مرکز نیکوکاری"نفس" با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه‌اندازی می‌شود